Avengers

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Sevgili insanlar: Şehrinizi kurtardık. Ne!!! Şehirden geriye pek bir şey kalmamış mı? Ee üzgünüz, olur o kadar...

    Filmin yazıları bitene kadar oturun da son sahneyi ( sonraki filmin habercisi) kaçırmayın.

    Kendime not: Bir daha oğlunu sinemaya sok sen çık vitrin gez, kitap oku, alışveriş yap falan.

    7 Kişi Yorum Yapmış.

    1. :))
      Çok tatlısın siscim.
      O notları yazar yazar sonrada unuturuz:)

    2. Sis says:

      Nurcum sorma ya nasıl afaganlar bastı filmde. Hani 3 D seyrediyosun bi de üzerine zıplayan nesneler falan. Yok bi daha oğlum filme girer ben başımın çaresine bakar.

    3. Vladimir says:

      Ben eskiden seyredebiliyordum bu filmleri ama artık kafam götürmüyor pek "vurdulu kırdılı" filmleri :)

    4. d@phne says:

      ya , niye öyle dedin ama? ben gidecektim...

    5. Eh, gençlerin şimdiki seçim formatları böyle oluyor demek. Müzik dahil olmak üzere gürültülü şeyleri seyredemiyorum. Dostlukla

    6. Meraklı says:

      Recep İvedik deneyimimden bu yana oğluşla sinema serüvenime ben de son verdim, zevklerimiz uyuşmuyor anacım, en sevmediğim şey de uçan kaçan,hiyaaa diye saldıran kahramanların cirit attığı filmler zaten, bırak kendisi gitsin sinemaya işkence etme kendine :DD

    7. Sis says:

      Vladimir,
      Tamam görsel olarak eğlenceli ama 2 saatin sonunda ziyan ettim o iki saati hissi fena koyuyor.

      Daphne,
      Sen git şekerim, bana bakma:)

      Mehmet Bey,
      Çok genç hem de çook. Daha 13 olunca yaş haliyle zevkler tutmuyor.

      Meraklıcım,
      saldım çayıra zaten. Ama haziranda Prometeheusa birlikte gideceğiz ( bilimkurguya bayılırım da ).

    Siz de Yorum yapın