Harry Potter and the Half-Blood Prince/Harry Potter ve Melez Prens

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Kitaplarını bilmeyen herhalde artık dünya yüzünde kalmadı gibi bir şeydir.Eh filmleri de mutlaka izleniyor .O yüzden yok konusuymuş yok kimlermiş oynayanlar
    gibi bilgilere gerek yok.Sadece film ile kitap arasındaki karşılaştırmayı yapmayı ve benim için filmin sebep olduğu bir noktayı belirtmek yeterli bana.
    Kitap okuyun efendim.Eğer bir filmin kitabı varsa tamam filmi seyredin ama mutlaka ve mutlaka kitabını okuyun.Bence serideki en güzel kitaplardan biri olduğu halde filmi tam bir hayal kırıklığı oldu.Bir kere önemli sahnelere ( kitapta yer alan Hogwarts içindeki son çatışmalar ve cenaze sahnesi ) sanırım filmin uzunluğu sebebiyle hiç yer verilmemişti.Oysa cenaze sahnesi kitapta mükemmel betimlenmişti ve dört gözle seyretmeyi de beklemiştim.Bu bende sonu biraz çırpıştırılmış hissi yarattı.Hani bir şeyin sonuna gelirsiniz ve artık sabrınız kalmaz aman bitiversin diye baştan savma yaparsınız ya aynen o duygu işte.
    Yedinci ve son kitabın bundan daha güzel olmasını sanırım tüm Harry Potter hayranlarıyla birlikte beklemekteyim.

    Ve bu filmin benim için olan artısına geleyim.Oğlum ( 10 yaş yeni bitti ) tüm filmlerini seyretti,mevcut tüm bilgisayar oyunlarını oynadı,ama kitaplarını okumaya hiç niyetlenmemişti.Tamam onunla filmi seyretmek de keyifli ama ben okumasını istiyordum.Doğal olarak kitap okuma konusunda her tür teşvik ve imkan tarafımızdan yapıldığı halde illa oku zorlaması hiç olmadı.Ve ilk defa bugün filmden sonra,daha doğrusu ben O'na kitaba göre filmlerde eksiklikler olduğunu anlatınca kitaplarını okumaya başlamak istedi.Ve yarın bir haftalığına tatile gideceği yere ilk kitapla birlikte gitmeye karar verdi.
    Bakalım 7 kitaplık macerayı bitirebilecek mi:))))
    Hain bir anne olarak bu macerasını tamamlayabilirse onu bir de Ejderha Mızrağı serisiyle tanıştırmayı planlıyorum.Ki zaten kendi yaşına göre yazılmış olan ejderha serilerini okuyor.Ama ben o maceranın aslı ile ,Raistlin Majere ,Tanis , Caramon , Fistandantilus ve Flint Fireforge ile tanışmasını da istiyorum.Neyse konu Harry Potter idi.Tekrar söylüyorum seyredin ama öncelikle okumadıysanız okuyun.


    Siz de Yorum yapın