Na'ber?

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Na'ber blog, na'ber blogdaşlar? Elim gitmiyor epeydir hiç buraya farkındayım, ama sanırım çoğu blogger da benim gibi. Neyse azıcık kulak pası giderelim dedim sadece.




    öyle dudak büküp hor gözle bakma bırak küçük dağlar yerinde dursun çoktan unuturdum ben seni çoktan ah bu şarkıların gözü kör olsun güzelsen güzelsin yok mu benzerin goncadır ilk hali bütün güllerin aklımda kalmazdı yüzün,ellerin ah bu şarkıların gözü kör olsun bir gülüşün var ki kaş çatar gibi en sıcak sözlerin azarlar gibi hiç bağlanır mıydım çocuklar gibi ah bu şarkıların gözü kör olsun sonunda tuz bastın gönül yarama nice dağlar koydun nice arama seni terkedip de gitmek var ama ah bu şarkıların gözü kör olsun

    One Response so far.

    1. Aaa...bu şarkıyı çok severim, rahmetli de çok güzel söyler....mekanı cennet olsun..:( bloglar neredeyse can çekişiyor:( herkes facebook ve twitter'da :((( çok şikayetçiyim çok :(

    Siz de Yorum yapın