Harry Potter ve Ölüm Yadigarları

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Daha önce bir filmini BURADA yazmışım sadece. Hem de 2009 da yazmışım ve demişim ki, oğlum kitaplarını okumaya başlayacak. Yalan olmuş tabii ki. Sene 2011, kitap serisi biteli bir yıl, film serisi biteli bir ay oldu ve benim oğlum bu seneki tatile anca başlayabildi kitaplarını okumaya.
    Eğer hala sağır sultan diyarında yaşayıp da seriyi bilmeyen varsa son kitabın bilgisine ve buradan da son filmin bilgilerine ulaşabilir.

    Ya onu bunu bırakın, biz neyi bekleyeceğiz şimdi? Hadi kitaplar yedi senelik muhteşem bir bekleyiş ve sonunda okuma macerası yaşattı. Aralara filmlerin serpiştirilmesiyle " ayy yok filmi kötü olmuş kitabı daha iyiydi; ben anlamam arkadaş, kitabı güzel olanın filmini bir daha seyretmeyeceğim; bak bak bu filmde kitabın şu sahnesini atlamışlar. " tarzı geyiklerle de epey oyalandık. Eee filmler de bitti. Ağlamaklı oldum la filmden çıktığımda. Şaka maka 1997 yılında, daha oğlum portakalda vitamin bile değilken başlamış olan bir kitap serisi ve ardından film serisi macerası bitti.

    Şu anda sene 2011. Ben aşağıda bu yazıyı yazarken 12 yaşını bitirmiş ve 1.77 m. boya gelmiş o zamanında vitamin bile olmayan şahıs odasında bir iştah serinin 4cü kitabını okuyor. O okudukça ben de karıştırıyorum kitapları tekrardan ve aramızda kritikler falan yapıyoruz. Kim ne derse desin bence İngilizcenin süper maharetli kullanılmış olduğu, kitaplarında en ufak detayın bile gözden kaçırılmadığı, filmlerinin kitap başarısına erişebilmesi için çok çaba ve para harcanmış; ama en önemlisi yaratılmış en iyi başka bir dünya kitabı bu.



    Sevgili Joanne Rowling, ay pardon valla Jo yazacaktım, lütfen bizi yoksun bırakma...

    P:S: Ben bu yazıyı yazıp sonra bilgisayarımdaki siber çöplüğe yollamışım. Ama yok etmemişim, vardır bir bildiğim deyip yayınlıyorum.

    2 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Sis, ister inan ister inanma Harry Potter serisi ile ne kitap ne film en ufak bir ilgim olmadı olamadı. Nedenini merak eder dururdum. Tarih ilişti gözüme şimdi. 1997 ağabeyimin ağır hastalığı ve tedavi süreci ve kaybı, kısa aradan sonra ablamın aynı türden hastalığı derken kulağı delik sultanlardan izole yaşadığımız yıllarmış meğer çıkışı. Şimdiden sonra geçmiş ola diyorum.

    2. Sis says:

      Asucum aslında filmlere değil de kitaplara başlasan süper güzel bir okuma macerası yaşayabilirsin.

    Siz de Yorum yapın