Criminal Minds

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler



    Vee favori dizilerimden biri altıncı sezonu ile geri dönüş yaptı. Az önce izledim sezonun ilk bölümünü. Arada sırada dizilerimden bahsediyorum burada ve bunu da yazmak geldi içimden.
    Efendim FBI profilcilerini anlatan bir dizi bu. FBI bünyesinde BAU denen bir birim var ( Behavioral Analysis Unit - Davranışsal Analiz Birimi ), bu çocuklar bilimum seri katillerin, tecavüzcülerin, suçluların psikolojik tahlillerini yapıp onları yakalamaya uğraşıyorlar. Profiler denen tipler yani. Altı sezondur oynuyor, her ne kadar ilk sezonlarda Jason Gideon rolünü oynayan bay karizma Mandy Patinkin diziden ayrılmış olsa da şimdilerde David Rossi rolünü oynayan Joe Mantegna da karizmada ondan aşağı kalmıyor. Soğuk ve içli adamımız Aaron Hotchner rolünü oynayan Thomas Gibson ise en baştan beri gülümsememesiyle kalpleri feth ediyor.

    Şimdi beşinci sezon çok fena bitmişti. Ekibin bence en yakışıklı üyesi Det. Matt Spicer' ı canlandıran Eric Close öldürülüvermişti. O anda artık bu diziyi seyredermiyim diye düşünsem de kalan siyahi yakışıklı diziyi pekala da seyrettiriyor. Bakınız efendim resimlere. sarı olan Eric Close ( merhum ), siyahi olan hala hayatta allahtan Shermar Moore.










    Bu da bu bölümün finalinde çalan Leonard Cohen şarkısı, Who by Fire. Epeydir dinlemiyordum,iyi geldi.

    Yok dizi güzel ama bu güzelliklerle daha da seyredilesi bir dizi oluyor açıkçası.

    Şimdi başka bir favori dizim olan Fringe beni bekliyor yeni sezon ilk bölümüyle.

    2 Kişi Yorum Yapmış.

    1. su says:

      siyahi yakışıklı benim bu birrr...
      bi gecede 3 gönderi maşallah ve hmmmmm
      sabakın bu saatinde bana noluyo buda üççççç :)))

    2. Sishyphos says:

      Ben sarı severim zaten şekom bilirsin. Ama ama hiç mi acımadılar güzelim Erici öldürtürken yaa. Bak yine içlendim :D

      Siyah senin olsun, ben sadece baksam arada olma mı?

    Siz de Yorum yapın