TO DO or NOT TO DO list

    Yazan: su Etiket: »
    Beğeniler


    Karar verdim,hepsini uygulayacağım...Aslında önem sırasına göre yazacaktım ama sonra baktım hepsi mi önemli ne?

    -Beyaz pantalon giyildiği zamanlar asla ketçaplı şeyler yenmeyecek ;)

    -Yağmurlu havalarda dayanamayıp arabaya otostopçu alınmayacak.Her yer ıslanıyo..

    -Değişik renkte peruklar takılıp denenecek,belki birisi yakışır die ümit edilecek.

    -Topuklu ayakkabı giymek zorunda kalınırsa mutlaka yanında koluna tutunacak biri bulundurulacak.

    -O beğendiğim dövme yaptırılacak ama bu son olacak

    -Motorsiklete binilecek

    -Kimseye yaşı sorulmayacak

    -Halledemediğim bir işi yapanlara memnunluk belirtisi olarak hemen evlenme teklif edilmeyecek

    -Kesinlikle 3 kilo daha alınacak ve orda kalınacak

    -Bu hafta mutfak elden geçirilecek

    -Elbise dolabı tasnif edilecek

    -Elektrikçi,tesisatçı,pc tamircisi aranacak bekar olup olmadıkları sorulacak

    -Kırmızı oje ve ruj alınacak,evde denenecek

    -İşyerine kek yapılıp götürülecek artık ayıp oluyor

    -Karşı komşunun benim bahçeme geçmesi bir şekilde engellenecek

    -Hayır demesi kesinlikle öğrenilecek

    -Bu ay 2 doğum günü var, unutulmayacak

    -Msn ve gtalk'da, aman diyim kimselere selamm naaber denmeyecek

    -Olur a 'ya seni merak ediyorum bi resmini koysana' diyenlere google dan güzel bir teyze resmi bulunacak-tercihen 70 yaş civarı- ahanda bu benim denecek

    -Alıngan erkekler şiddetle kınanacak

    Birde kişiye özel yapacaklarım var,onlarıda yazayım:))
    -Sis'den en kötü şarap markası alınıp,işyerindeki sinir olunan şahsa verilecek
    -Med'e kazak örülecek,belki faydası olur
    -KırmızıLI Adama orda kiralar kaç lira die sorulacak,mantıklı gelirse hmmm denecek
    -Daphne'ye son testler danışılacak
    -Prensesime artık babasının kim olduğu açıklanacak
    --Hem hidden hem de oda oyunu sitesindeki tüm arkadaşlara onları çok sevdiğim söylenecek.

    11 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Sis says:

      Msn ve GTALK kısmına benim de ihtiyacım var aynen :DD

    2. su says:

      ahaa..evet evet bencede :)))

    3. Neden, emlak komisyoncusu muyum ben? :)

      Bavul mu yapıyoruz yeniden?

      "KIRMIZI" ADAM

    4. su says:

      ya bakarsın fiyatlar bana uyar,yapar bavulumu gelirim :))

    5. Ayıbettin şimdi. Fiyat dediğin nedir, uydururuz... Para dediğin nedir peki; insanın elinin kiri. Köpeğe atsan yemez. :)

      Sen bavuldan haber ver. :)

    6. d@phne says:

      Ben de kendi listemi yapmalıyım:
      -Bagajda asla laptop, çanta vs bırakılmayacak
      -Arabanın güvenlikle ilgili özellikleri bi zahmet hırsız girmeden öğrenilecek
      -Kimseyi dinlemeden arabanın camlarına güvenlik için film kaplatılacak8yasaksa da öderiz cezasını)
      -Araba Sonax'a verilip iyice temizletilecek. Mundarlar heryerine değmişlerdir şimdi
      -Anahtarlıkta yazılı olan adres hemen sökülecek(adamların işini o kadar da kolaylaştırmanın alemi yok)
      -Yeni bir laptop için para biriktirilecek (fiyatlara zam mı yapsam acaba 50şer 100er?)
      -Daha iyisi acaba Anadolu'da küçük bir kasabaya mı taşınılsa konusu gözden geçirilecek.(The Village filmi tekrar izlenecek)
      -...

    7. Adsız says:

      -Uyku saati minimum 5 saate çıkarılacak
      -Peder Bey'e bir daha araba verilmeyecek
      -Msn den tanımadağım kişiler beni eklendiğinde kibarca siz kimsiniz? yada bu adresi kimden aldınız? gibi sorular sorulmayacak
      -Hakedene küfürün henüz gün görmemişi edilecek
      -Borç para isteyene ''AHAA AL'' denecek
      -Yanlız tatile çıkalacak
      -Çalışırken gereksizin biri vayy kanka naber diye telefon açtığında, teşekkürler iyiyim annen nasıl diye sorulacak (bidaha aramaması temenni edilecek)
      -Çok agresifleştim hemen bir psikiyatr'a görünülecek

    8. Sis says:

      -Çalışırken gereksizin biri vayy kanka naber diye telefon açtığında, teşekkürler iyiyim annen nasıl diye sorulacak (bidaha aramaması temenni edilecek)

      bu iyiymiş mai :)))

    9. su says:

      Mai ;psikiyatra gitme ihtiyacı duymanla,bizim siteye girme tarihin sanki çok mu denk geliyor ne))))kulübümüze hoşgeldin! ))

    10. Adsız says:

      Aaa ben hiç o tarafdan bakmamıştım olaya Su kuvvetle muhtemel yani :)

      Sis sen sadece annesinin hatrını sormaklada kalmassın bence :))

    11. su says:

      :))) tesadüf denk geldim iyiymiş valla.kendime güldüm la :D

    Siz de Yorum yapın