MAÇ İZLENİMLERİM VOL 1

    Yazan: su Etiket: »
    Beğeniler



    Arkadaşlar aradı,'çabuk bira,cips kuruyemiş al maç izlemeye sana geliyoruz ' dediler.İyi dedim gelin bakalım.Futbol maçlarıyla ilişkim yok denecek kadar az.Ama karar verdim ve o gece bende şu maç havasını bir soluyum dedim.Millet toplaştı,üzerlerinde formalar,bir gürültü bir kıyamet maç moduna girildi ve maç başladı....
    Sahaya kramponlarını vura vura bir dolu abi çıktı.Önce öpüştüler,tokalaştılar sonra hakem geldi,yazı-tura atışı yapıldı,bişeyler konuşuldu ve maç başladı.Güzel.....bi o sahada bi bu sahada koşturuyolar.Arada bi hakem düdük çalıyor,uyarılar yapıyor,furbolcular sağa sola tükürüyor falan..Derken kale önünde bi karmaşa bi tartışmadır başladı.Üleyn dedim noluyo?Hakem serbest atış vermiş,onu tartışıyolarmış.Eeee dedim tartışınca bişey oluyomu,yani hakem 'hmmm sen haklısın arkadaş du ben fikrimi değiştim yok size atış-matış' diyomu? yoooo...neyse,rakip oyuncular kalenin biraz önünde tespih gibi dizildiler.Sonra pozisyonlarını aldılar ve hayatta en önem verdikleri yerlerini korumaya aldılar.Eller hepsinde öne kondu,atışı bekliyolar.Peki dedim,diyelimki top yanlış falsoyla direkt abinin korumaya aldığı bölgeye geldi,o sıra eli olsada ne derece koruyacak ki abiyi?Arkadaşlarım çok konuştuğumu söyleyip beni kahve yapmak için içeri postaladılar.İşte tam o sıra goolllll diye bir sesle zıpladım mutfakta.Aman dedim kaçırmayım olayı koştum içeri ve ekranda şöyle bir görüntüyle karşılaştım.En altta bi abi,üzerine gelen yatıyo,gelen yatıyo...Vayyy dedim noluyo yav?Sonra tek tek kalkıp sağda solda kim varsa öptüler koklaştılar.İşte ne olduysa o an oldu,bunlar öpüşürkene içlerinden biri gaza geldi ve formasını çıkardı.Anamm dedim bu ne? Aniden uzun şapşal şortlu,çorabının teki inmiş,teki yarı yukarda abi gitti yerine baklava güzeli bi abi çıktı.Maç aniden ilgimi çekmeye mi başladı ne?

    Maç sonunda bitti,maç bitti ama sadece sahada bitmiş meğerse,başladı kritikleri...yok o goldü,bu ofsayt tı,beleşten yendiniz,derken röportajlar başladı.Baklava abinin formasını çıkarması yasakmış aldığı kart konuşuluyor.Baklava konuşmaya başladığı an bünyede büyük bir hayal kırıklığı başladı...konuşmasa ne iyi olacaktı die düşündüm.Aniden baklava-maklava gitti yerine berbat bir ses tonu,çok kötü bir türkçe,hakem'e haakem diyen kötü bir vurgulama ve aksanla konuşan bir zat geldi.Sonra düşündüm de -tabi istisnalar vardır-şu sıra basketbolla yatıp kalkıyoruz ya,ne kadar fark var bu 2 sporcu tipi arasında...
    yazıdan bana geçen anafikir;baklava 2.planda kalmalı ve futbolcular için kültür şart arkadaş!

    8 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Onako says:

      ahaa!!! hesabımı düzeltmeden yazmışım ve onako olmuşum:))))

    2. Sishyphos says:

      Ahahhaha onako-su, önceden kontrol etcen tabi hesabı :D

      Severiz baklava güzeli abileri, candır onlar, adonislerine gurban :)

    3. Hehö, Onako nedir yahu? :)

      Neymiş, baklava herşey diilmiş. Hafif bira göbeği olabilirmiş, ama adam gibi konuşsunmuş.

      Dilerdim ki bir maçı baştan sona komple sen anlat; senin ağzından dinleyelim... Rating tavan yapmazsa ne olayım. :)

    4. su says:

      onako benim çok gizli nickim-di :))

      sen asıl benim yüzme sporuna bakış açımı kaçırma kırmızı adam:)))

    5. OKuyup da yorum yazmaya üşenmiştim. Futbolculara haksızlık ettiğini düşünmüştüm. Özellikle üç büyüklerde pek haakem diyen çıkmaz çünkü. Baklavaya fazla yüklendiğini 12 dev adamı izleyince anladım. Maçı anlatan NTV spikerlerinden biri sürekli haakem dedi durdu. Ondan çok ben Murat Murathanoğlunun İngilizceyi Amerikalıdan daha yuvarlak konuşmak için kastırmasına takıldım. Bir kevin durrınt deyişi vardı ki. Adam Türkçeyi bile aksanlı konuşuyor.
      Benim bir arkadaşım heemböörgır derdi bildiğimiz hamburgere.Bu gayretkeşliğe senin bisküviyi tercih ederim:)))

    6. Onako says:

      asuman;üşenmeyip yazdığın için teşekkürler.yanlız anlamadığım bişey oldu,bu benim bisküviyi tercih etmende ne acep?bi zahmet üşenmeyip bunuda yazsan diorum:))

    7. Önce hemen söyleyeyim, parçayı Sis ' in yazdığını sanarak yazdım yorumumu.Senli benli ve rahat girişmem ondan. Aslında tercih mercih yok. Biri sade suya futbolcu, diğeri NTV de anlı şanlı spiker. Yazıya muhalefet hiç yok. İç dökme diyelim. Gördüğün gibi üşenmek desen asla yok. :)))

    8. Aaa şimdi gördüm. Baklavayı bisküvü yapmışım :)))
      Şimdi kim ne dese haklıdır.

    Siz de Yorum yapın