ISSIZ ADAM

    Yazan: d@phne Etiket: »
    Beğeniler


    ISSIZ ADAM
    Issız Adam, Çağan Irmak, olay film,duygusal, vs . Bu sahneyi anlatacak pekçok sözcük var. Ben filmi çok beğendim. Çağan Irmak zeki bir adam, iyi bir sinemacı fakat hepsinden önemlisi duyarlı ve empati yapmayı iyi bilen bir insan. Görüyor, gördüğünü çok iyi saklıyor ve aktarıyor. Hepimiz pek çok şeyi görürüz, fakat iş aktarmaya gelince, işte o zaman fark ortaya çıkar. Eşim bana tartışmalarımızda hep "sen yaşadığımız herşeyi bir kaset gibi kaydediyor,zamanı gelene kadar saklıyor ve uygun zamanda da önüme koyuyorsun. O nedenle de tartışmalarda hep sen haklı çıkıyorsun. oysa ben de haklı olduğumu, tam tersini yaşadığımızı biliyorum fakat ya unutuyorum ya da senin kadar iyi aktaramıyorum." der. Ne yapabilirim, Monk'un dediği gibi : "This is a gift, and a curse" :)
    Filmin tamamını izlemeseniz, ya da izleyip de beğenmemiş olsanız bile bu sahne "evet, öyle bir şey ben de yaşadım" dedirtmiyor mu?



    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Adsız says:

      "Babam ve oğlum" kadar olmasa da çok beğendiğim bir film. Son sahne gerçekten çok güzeldi. Son sahneyi yaşamaktan korkuyorum.Sonuçları ne olur ben bile tahmin edemiyorum :)

    2. Unknown says:

      Çağan Irmak ın kokusunun olduğu çok belli bu filmde de...
      Film doğal, oyuncular doğal, hikaye bilindik ama izlenilesi, verdiği mesaj çok iyi işlenmiş hele son sahnesi, kendi kendilerine düşünmeleri birbirlerini duymaları işte vurucu nokta...
      Çok sevdim genel olarak filmi...

    3. Adsız says:

      allamm bende sinemaya gidip film izlemek istiyorummm:(

    4. All says:

      Heç tarzım değil yaw :)

    Siz de Yorum yapın