Aynalarımız

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Öncelikle bu yazıya yazdığım yorum bu sevdiğim blogdan esinlenmedir.
    Yansıma ve Yanılsama

    Yorumu yani yazımı okumadan önce ise sizi bir müzikle tanıştırmak istiyorum.Bir o kadar biz,bir o kadar Akdenizli,bir o kadar kırılgan,bir o kadar cesur .buyrun benim için de tekrar dinleyin


    La Alegria (Happiness) - Yasmin Levy Benzer olan beni çekmiyor.aksine benim benzerim beni itiyor.Bunda pay yükseleni akrep olan bir terazi olmamda desem
    ,yok anacım burçlar da değişti artık.Bir sanal arkadaşımın bana söylediği bir laf var.''Sen bir aynasın,
    içinden geleni,isteklerini yansıtıyorsun.Senden yansıyan iyi oldukça bende iyi olmak zorunda kalıyorum''
    Belki de bu,yansıttığımız duygular düşünceler kendi suretimiz insanlarımızı iyi veya kötü olmaya yönlendiren.
    Devamına kafa yormayı sizlerden bekliyorum.Hadi yazın

    One Response so far.

    1. Merhaba
      blogumun linkini koydugunuz için buraya düşmüş oldu yolumm:) teşekkürler....

      İçimizdeki iyi olanı yansıttığımızda, zaten iyi olanı görmez miyiz karşımızda...

      Sevgilerimle...

    Siz de Yorum yapın