Odunsuyum Odunsu...

    Yazan: su Etiket: »
    Beğeniler



    Gerçekten odun olduğuma karar verdim.Ama bu yeni bişey değil,lise yıllarından beri böyle.Etrafımdaki çoğu kadına bakıp,beklentilerini ve hoşlandıkları şeyleri görünce 'yok kesin odumun ben' diyorum.Odunluğuma neden olanları liste yaptım.Bakınız aşağıda :)))

    1-Bana şu veya bu şekilde şiir yazan,okuyan,mesajla yollayan erkekler derhal kapsama alanımdan çıkın.
    2-Takım elbise,gömlek,ceket cebinde mendil,kravat hiçç şansınız yok !
    3- Tek gül-mül,yada buket şeklinde de olsa is-te-memmm
    4-Lokanta da,cafe de orda burda yani,benle wc'ye gelen,elini kolunu sahiplenircesine sağıma soluma koyan elleşme bana!
    5-Arabaya binerken kapıyı açmak,yada biryerden girerken kapıyı açıp önce beni buyur etmek yasaakkk.
    6-Kadınlar bir çiçektir lafını etmek
    7-Bıyık aslaaaa
    8-Kadınlar günü kutlamak
    9- Çok romantik olmak,aşırı hassas olmak, bana gelmeyin anacıım

    Bitmez bu liste........

    Siz de Yorum yapın