Bu Türban Bir Başka Dostum

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler



    Hadi ben dinsizim ben anlamam, dindar arkadaşlar sizler ne diyeceksiniz bunlara merak ediyorum. Yok yok bir yanlış var bu işte. Konu kafayı örtmek değil; kalbi ve ruhu düzgün tutabilmek arkadaşım, yoksa sen hâlâ anlamadın mı?


    İçki şişeleriyle poz vermek günah değil velev ki içmesin.



    Arabam var benim...



    Türbanlıyım ama şık ve mini etekliyim.



    Tayyip dövmeye kanser olursunuz demeden önce yaptırmış abla.



    Bira arpadan canıımmmm, günah yazmaz arpa.



    Efes seviliyor sanırım o kesimde.


    Kız kıza biralıyoruz şurada, ne var ki...




    Ben de sexi pozlar vermek istiyorum...Da abla eteği öyle açmasaydın iyiymiş.



    Altı kaval üstü şişhane. Bizim gelin bizden kaçar,başını örter kıçını açar.



    Gönüllerde taht kuran, omuzlara alınan o benim işte bennn....


    Benim arabam yukardaki arabayı döver.


    Tayyarımın türbanlı bacısını denize karşı öpmüşler.



    Rakı balık başka din başka.



    Bu resim fake değil ama Türk de değil.



    Bir başka başını örtüp kıçını açma olayı. Yaygın sanırım bu durum.



    Tangam mı gözükmüş, bana ne...



    Yiyişmenin böylesi...



    Bu yiyişme falan değil direkt tecavüze yeltenme.



    Bir de daha feci olan videolar var. Buyrun. Bu abla danscı olmalıymış bence, yazık ediyor o yeteneğe.



    Mekan AKP mitingi dikkatinizi çekerim.



    Hay dombıranıza sizin...



    Yuhhh seslerini duymaya başlıyacağım şimdi.



    Neymiş, insanın kafasının içi önemliymiş. Hadi Allah kabul etsin elalem görsün diye değil de Allahla aramdaki ibadettir diye tutulan oruçları.

    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Unknown says:

      son videodaki abla rihanna'nın pour it up klibinde gidermiş.

    2. Adsız says:

      5 tane bariz photoshop eseri saydım, çok uzman olmadığım halde...

      Başörtüsü 'bilinçle' örtülmedikçe sinmiyor içine, bünye kabul etmiyor. Bunun sonucu da yukarıdaki photoshopsuz fotoğraflar oluyor. Bu insanlar için de başörtüsü belki aile zoruyla belki başka sebepten örtülen sembolik bir örtü. Kimse kusursuz değildir asla. Benim anlayamadığım neden paylaşıyorsunuz ki? Ben dinsizim onlar değil ama bakın hallerine midir amaç? Yoksa sadece üstün görme mi?

    3. Sis says:

      adsız,
      ben ki bayaa anlarım bu photoshop işinden,merak ettim hangi 5 resim photoshop eseriymiş?

      Yok paylaşma sebebim tam da şöyle:
      Şimdiye kadar ateistlerden bir teki bile ne cami basıp bırakın namazı içmeye gidin diye terör estirmiştir ya da ne daha evelki gece Beşiktaşta yaşandığı gibi (sahur yapmaya geldik deyip içki içen turistlere satırlarla saldırıp darp ettiler, burası müslüman ülke içmeyeceksiniz dediler) sahur mahur anlamazuk demiştir. Bunun yapılmamış olmasına yanmaya başladım artık bu bir.
      İkincisi ise, blog benim keyif benim. Sıkıldım artık göstermelik din tacirlerinden. En başta da bu ülkeyi yönetmeye koyulanların din ticaretinden. kendi blogumda kendi çapımda ifşa ettim göstermelik din tüccarlarını.

      Beğenmediysen paylaşımları vereyim blogu sen yönet istersen. Aaaa ama yok blogu yönetebilmen için bir adın haliyle blogger hesabın olması lazım. O zaman adsızlık rahatlığını yaşayamazsın...

      Bir daha adsız yazan kimseye cevap vermeyeceğim.

    4. Bir tanesi sanırım fotoşop yani türban takıp bacağını kıçına kadar açacak olan biri olamaz diye düşünüyorum:)))ama çoğu da gerçek! Demek ki neymiş türban mürban hikayeymiş, her şey kafanın içinde, ben böyle fotoşop da değil sokakta yürürken gözlerimle neler görüyorum! Altta tayt, göğüsler gayet belli, dudaklar kıpkırmızı ruj, kirpikler rimelli ama başını türbanlamış:)))sanırım zorla kapattırıyorlar bu kızları, bir de çok sevdiğim komşum var bak o Allah için kaşını, bıyığını bile almıyor, yerlere kadar cübbe gibi yaz-kış, asla vücut hatları belli değil, başı da türban şeklinde değil öyle deve hörgücü gibi değil güzelce kapatmış ta beline kadar uzun başörtüsü var, dünya tatlısı da bir kadıncağız iki çocuk annesi, bu kedi olayında benimle birlikte üzülen kadıncağız yani işte kişiye göre değişiyor ben mesela onun tesettür tarzına çok saygı duyuyorum helal olsun ona bu sıcakta balkona bile öyle çıkıyor....samimi bir Müslüman çünkü...ama bir de böyle dandik dandik tesettürlüler var:))işte aleme güldürü malzemesi oluyorlar:)

    Siz de Yorum yapın