Ben Twitter 'cı Olunca !

    Yazan: su Etiket: »
    Beğeniler

    Her şey gezi parkı olayları ile başladı ve ben twitter camiasına kendimce büyük, insanlık için küçük bir adım atarak merhaba dedim. Klasik deyişle "sosyal paylaşım siteleri" ne her zaman soğuk bakmışımdır, bana zaman kaybı boş işler gibi geliyor iken bu sitenin patronu Sis şekom bana çok zaman önce bir twitter hesabı açtırmıştı ve o orda öylece durup dururdu. Gezi parkı olaylarına katılmam, yürüyüşlere forumlara gitmemle birlikte bu twitter amcanın ne kadar fayideli bir şey olduğunuda keşfetmiş bulundum, sonra gelsin tweetler gitsin resimler, kesin bilgiler....yanlız atladığım şey bu amcayı kullanırken bazı raconların olması ve bir takım püf noktaların bilinmesi gerektiği imiş.... 

    Uzun bir süre RTE yi recep tayyip sandım, FAV ne ola ki dedim, sonra via-mia yapıyorlar, DM atma diyorlar, TT var mesela birde mention atmak falan derken yok dedim bu olmayacak yapamıyorum...Sonra sis şeko bana ders vermeye başladı ve dedi ki takip ettiğin kişilerin retweet lerini kapa ! Tamam 1. dersi aldım ve sora sora devamıda geldi. Tipik bir yazı dilim vardır geyik yaparken,baktım burda olmuyor daha bir türkçe kurallara uymak lazımmış ona da peki dedim ve twitter hayatıma girdi... Başladım kafama uygun takipçi aramaya ve bu arada beni takip edenler başladı.Olay giderek hoşuma gidiyor, güzel resimler ,bilgiler, son dakika gelişmeleri artık ne varsa anında öğrenebiliyordum yanlız bir sorun vardı benim için... İlk olarak beni takibe alan çoğu kişiden hiç memnun değildim, birde sadece küfür ederek tweet atanlardan da rahatsız oluyordum, söyle bir inceleme yaptım ve bu alemdeki kullanıcıları bir kaç gruba ayırdım. 

    1-Bu grup sayıları onbinleri aşan takipçileri ile bence ilk sırada..gel ne olursan gelci bunlar. Onu da takip ederim bunu da ederim, gündemden banane sen yeter ki gel grubu 
    2-Haber siteleri..aslında bazıları güzel anında son dakika gelişmelerinden haberiniz oluyor 
    3-Bu gruba hastayım işte ! Kendileri ünlü değil ama bir şekilde fenomen olmuşlar,bazılarının yüzbini geçen takipçisi var. Bu grup çok cool takılıyor ve sanıyorum gece yatınca bir ünlü edasıyla giriyor yatağına...büyük bir ihtimalle tüm takipçilerini hayranı da zannediyor ve burunlarından kıl aldırtmıyor. 4-En sıkıcı grup bunlar, kıyıda köşede,o rda burda ne kadar özlü söz varsa yazıyorlar. Devamlı bir aforizma yazma içerisindeler ve hele güzel bir 4 lük gördüler mi derhal altına Ömer Hayyam'ı yapıştırıyorlar. 
    5-Ünlüler var bide...çoğu hesabını onaylatmış yanında mavi bayraklı deniz işareti gibi işaretleri var, birde bu grupda ünlü adı alıp çakma hesaplı kullanıcılar da var 
    6- Bu bir grup değil,sadece bir kişi,zaten onun gibi dünyada başka kimse de olamaz. Bence tweet amcanın gelmiş geçmiş en süper adamı! Sanırım ismini yazmama gerek olmayan, bize birbirinden güzel, anlamlı, türkçeyi harika kullanan bu adamı tahmin ettiniz. 

    Sonuç olarak, Gezi sayesinde kullanıcı olanlardan biriyim bende...Evet eleştirdiğim ve üşendiğim bir olayı artık çok seviyorum, çoğu raconu keşfettikten sonra yukarda madde madde yazdığım kullanıcıların hepsini çıkardım hesabımdan. Bir şey paylaşıyorsam, yazıyorsam bunu sadece benim seçtiğim kişiler okumalı diye düşünüyorum ve sis şekoma teşekkürlerimi bir borç biliyorum daima !

    3 Kişi Yorum Yapmış.

    1. hayırlı olsun:) Ben twitter işine bulaşmadım:) aslında merakımdan hesap açtım ama çok kısa ömürlü oldu, hani açmamla kapamam bir oldu gibi:)) facebook'u bile sevmiyorum ısınamadım ayrıca tehlikeli de bu zamanda, hani beğendiğin bir söz, ettiğin bir küfür başına dert açabiliyor ...:(

    2. Twitt hesabinin raconunu ben hala hic bilmiyorum ve genelde takipciyim biliyorsun ama senden sizden cok sey ogreniyorum aninda haber aliyorum..ve cok hosuma gidiyor malum birde sarapcilari takipteyim azbucuk:)) miniklerin yer bulabilmesi icin caba gosteriyorum ama kimse ses cikarmadi:((

    3. Sis says:

      Yazının yazarı yani şekomun bir de facebook ve iletio maceraları vardır ki apayrı yazılara seri halde konu olabilirler:))

    Siz de Yorum yapın