EN İYİ TEDAVİ "SEVGİ"

    Yazan: d@phne Etiket: »
    Beğeniler

    Sevdiklerimiz için ne çok şey yapmak isteriz, değil mi? Onlar hep gülsün, mutlu olsun isteriz, en çok da yaralarına derman olmak isteriz. Bu videoda bir adam var. Sevdiği kadının ilacı olmak için çok ilginç bir şey yapıyor. Ona bir dünya yaratıyor. İzleyince keşke benim de böyle bir gücüm olsaydı dedim. belki aranızda sevdiğini iyileştirmek için buna benzer ya da farklı sihirler yapanlar vardır. Var mı?


    World Builder from Bruce Branit on Vimeo.

    2 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Sis says:

      ablamdır diye demiyorum.ama kırk yılda bir yazı yazar ve 12 yapar.
      ağlamaycam.
      ağlamaycam...

      çok iyiydi d@phne.teşekkürler paylaştığın için.
      öyle bir güç istiyorum açıkçası.


      haa bu arada orange diyor ki onun facebookundan apartmışsın:DDD

    2. Harika bir filmdi. O teknolojiye de hayran kaldım açıkçası:)

    Siz de Yorum yapın