Bu Behzat Ç. Beni Bozuyor

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler



    Bana Behzat Ç. seyret diyen herkesi yakında tek tek ziyaret edip öpeceğim:). Bir sene seyretmedim, hatta o bir senenin büyük kısmında diziden haberim bile olmadı. Zaten yabancı dizi ağırlıklı seyir tercihi olan bu bünye pek bi uzaktı o diziye. Sonra çevremdekiler sardı önce. Habire bana da " aaa süper dizi bir defa seyret, hastası olacaksın " demeye başladılar. Ve ben de işimin hafif olduğu yaz dönemine sakladım diziyi.

    Şimdi en baştan başlamış durumdayım. Sizler finali seyretmişken ben bırak finale göz atmayı, diziyle ilgili hiç bir yazıyı okumuyorum internette. Ona rağmen Berna'nın katilini ( ama valla sadece cinayet olduğu bana söylendiği için ) 4cü bölümde tahmin ettim. Tabi çok fazla CSI vs türü dizi ve film izlemenin de etkisi var bunda.

    Şimdi telefonumu haaa diye açmaya başladığım gün öpmeye geleceklerimi sayayım. Ablam D@phne, kumam ve şekom Su, sevgili sevgilim. " Sırıtma lan" repliği çoktan dilime yapıştı bile. Aşağıdaki resimden de diziden etkilenip nasıl sigara ve rakı ortamında seyrettiğimi görebilirsiniz. Hadi seyredenlere iyi seyirler. Daha 26 bölümüm var, çok uzun işim çookkk.

    11 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Adsız says:

      :)))) yahu bu diziyle bizim yollarımız bir türlü kesişmedi.. gününden mi neyinden bilinmez olmadı.. ciddiye alamadım ben bu diziyi bir türlü ama alacağım söz..

    2. cem says:

      başrol oyuncusunun hal ve hareketleri dolayısıyla peşin 100 bin, taksitle ( 24 ay ) 200 bin verseler dahi izlemem (veren olmayacağı için rahat rahat atabilirim..:)) ama izlemem işte. örnekle meramımı anlatmak istedim..:)

    3. Sis says:

      @Evrimcim,
      Valla takıl diycem sana da diziye de cidden bağımlılık yaratıyor. Hele Nejat İşler diziye girdi şimdi seyrettiğim bölümde ki, sırf onun oyunculuğu sebebiylen izlenir bence.
      Nejat rules :DD

      @acıdan geçtin,

      Bir dene derim. Para vermeyecekler gerçi ama dene bence :)

    4. su says:

      şekom,kumam ;ben sana demedimmi la?

      acıdan_geçtim_güzelleştim kardeş;sende bu nick varken zaten bencede izleme :D

      seviyoruz merkez .....

    5. d@phne says:

      bu sitede "la" demek yasaklansın

    6. Sis says:

      Ovvv 15ci bölüm süperdi.
      Hayaletin aşık olduğu kadının öldürdüğü kocasının cesedini çıkardılar gömüldüğü yerden (saklayacaklar kimsesizler mezarlığına). Behzat bunları bastı. Ve Harunun süper repliği:
      -Abi bu mal ( hayalet) aşık olmuş, bu mal ( akbaba) da koklaya koklaya cesedi buldu.
      :))))))

      @Şekom dedin valla la:D
      Aynen seviyoruz merkez. Amerikan filmlerinden alışkanlık olan " dispatch " lafı çöpeeee...

      @D@phne

      Biz en azından sadece la diyoruz, diziyi seyrederken canımız bira çekip sonra uyuyakalıp diziyi kaçırmıyoruz:DD

    7. su says:

      şekom o mezar kazma bölümünde ekibin behzat tarafından basıldığı an süperdi demi? anacım sankim gizli kameraya çekilmiş gibi doğal oyunun bazı yerleri...again " seviyoruz merkez" :))

      daphnecim sana lafım yok,uyuyp kalmana ise asla yorum yapmıyorum.
      (iç ses: puhahahahaa )

    8. Sis says:

      puhahahha

      harun-seviyorum merkez
      merkez-anlaşılmadı tamam
      harun- lan biriniz de anlayın be
      merkez-gereksiz anons yapmayalım,kodun ne senin?
      harun-bip bip bip....

      şekom dediğin kadar varmış.

      hişşşş merkez seviyoruz la, ona göre...

    9. Sis says:

      Bu postu Behzat Ç günlüğüm ilan etmiş bulunuyorum. 18ci bölümde Behzat ve 2 kolej arkadaşı rakı içiyor. Şimdiye kadar bi daydayımda bi de eşimde gördüğüm ve çok sevdiğim bir hareket yapıyorlar. Rakı kadehi önce havaya kaldırılır , sonra yaş ve saygı çerçevesince alt-üst gözetilerek tokuşturulur,sonra da masaya tıklatılır o an orada olamayanların adına.

    10. Sis says:

      Oha diyorum 19cu bölüm sonuna...

    11. su says:

      19. bölüme oha de çünki daha sonra oha-oha ve katlarını diyeceksin merkez :)))))

    Siz de Yorum yapın