hmmmmm

    Yazan: kukis Etiket: »
    Beğeniler


    bir garibim
    tekrar sahalara döndüğümü söylemiştim, hidden object ten sonra buraya da el atmalıyım diye düşündüm:) gerçi kitap ekleyecektim ama bir önceki okudugum kitabi unutunca ben de bişeyler karalıyayım istedim. Antartika da buzdolapları gıdalar donmasın diye kullanılır, hayat da böyledir bazen aracımız her zaman aynı amacı saglamaz... simdi bunu neden yazdıgımı bilmiyorum. hidden da bilmeyen kalmadı zaten yaklasık 2.5 aydır 6 yıldır kullandıgım beni, beynimi esir alan ilacları kullanmıyorum, inat ettim kullanmıycam da fakat bu durumun + yonleri oldugu kadar - yonleri de oldu... misal olarak o kadar cok düşünce var ki kafamda, sanki onları bi yere hapsetmişim de birden kurtulmuşlar gibi akın ediyolar beynime. bazen cok yoruluyorum ve tıp a yeni bir terim katıyorum: ' beyin hiperaktifligi' . hani hiperaktif cocuklar yerlerinde duramazlar ya bi oraya bi buraya surekli sallanırlar konusurlar bunların hepsini ben kafamın icerisinde yasıyorum. ordan oraya kosuyo dusuncelerim bişeyi dusunurken diger seyi de ona katıyorum sonra birbirine karışıyorlar icinden cıkılmaz bir hal alıyorlar. hiç bir şeye konsantre olamıyorum. tabi bunlar kotu taraflari. iyi tarafları da var, mukemmel derecede temiz goruyorum, herşeyi duyuyorum, herşeyi hissediyorum kendimi buldum gibi bişe evet ben olmalıymısım diyorum surekli. beni hiç bir sekilde hiç bir seye zorlayamaz insanlar ama ben en büyük kısıtlamayı kendim kendime yapmışım meger... simdi bu kadar megolamanyaklık yeter su annecigim kaldıgı yerden şu yorum manyaklıklarına kendimden bir kaç örnek veriyim. dedim ama nedense buraya baska yerden copy yapamıyorum o yuzden size direnk linki veriyim kuki adlı arızanın yazdıgı yorumları okuyun:D

    http://hiddenobject.blogspot.com/2010/02/dreamfall-longest-journey.html

    hadi anacım simdilik bu kadar yeter ben kitaplar eklemeye baslarım eve gidim de bakim ne okumusum ne etmisim:D
    görümşürükkkk:D

    3 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Bu yazıyı okudum da anacım, diğerlerini oyundan fırsat bulunca artıkın :)heheheh

    2. su says:

      ahh benim kınalı kuzum,başına binbir çorap ören yavrum bak gördünmü kendi kendini kontrol etmeye, tanımaya başlaman bile büyük bir adım!senkii annişinin kızısın genlerin baba olmadığından direkt benden geçme,e göreceksin evri ting vil bi gut olacak na burayada yazıyorum.

    3. Sishyphos says:

      cöçem bi denem, sen ilacı bıraktın düze de çıkacaksın.

      Vee unutma bi daha kaybolmaya karar verirsen en azından telefonundaki aramalara bakacaksın.

    Siz de Yorum yapın