Keşfim ve Keyfim

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Bu aşağıda dinleyeceğiniz sesi tesadüfen buldum. Bir sosyal paylaşım sitesinde embedded müzik dosyası olarak dinledim ilk. Ve sese ayrı hayran kadına ayrı hayran kaldım. Ve bu kadının başka bir aktivitesini bulamadım. Ama çook güzel ve çook güzel söylüyor. Myspace adlı linkte tıkladığınızda 3 şarkısını göreceksiniz. Peraya ben hastayım. Levent Yüksel ile söylemiş.



    Perayı mutlaka dinleyin. Hepsi süper aslında. Şu anda Sonsuz aşk çalıyor ki offff

    Abi nası bi sestir bu, neden daha çok duyulmamıştır, nasıl güzel bir kadındır ve böyle izini bırakmamayı başarmıştır, ve ve en önemlisi neden bu sesi esirgemiştir toplumdan?

    My Space

    8 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Üçünü de dinledim. Gerçekten Çok güzel bir ses.
      Bırak Sis, onlar bu kakafonik ortama dökülmesinler. Biz onları arar buluruz.
      Benin favorim Hırçın Deniz.
      İyi geceler, öptüm...

    2. Sis says:

      ben hala aşk sonsuza kadar eşliğinde ağlamaktayım asucum.kadına da şarkıya da şarkısını yapana da bunu bulana da beni bunalım edene de..

    3. su says:

      sabah sabah bunu bana yapmayacaktın sis !

    4. su says:
      Bu yorum yazar tarafından silindi.
    5. Sis says:

      YORUM YAZAMAYAN TAKİPÇİLER OLDUĞU İÇİN YORUM PENCERESİ ŞEKLİ ŞEMALİ DEĞİŞMİŞTİR. YİNE DE SORUN OLAN LÜTFEN BİLDİRSİN. ADSIZ DA YAZABİLİRSİNİZ ALTINA PARAF ATTIKÇA NO PROBLEMA:D

    6. Bi deneyelim bakalım. Sen hala o şarkıyı dinleyip ağlamakla mı meşgulsün bakiim? Hadi yeni bi şeyler yaz.Bi göriym bakiim ne alemdesin:)

    7. Nazannesi says:

      Heyyooo, işte bu pencere benim yorumlarımı çıkaran pencere! :)
      Hava atıp caka satıyorum şimdi yorumu yayınla deyip morarmam inşallah! :P

    8. Nazannesi says:

      Valla kaydedildi dedi..
      Eveeet gelelim günlerdir cebelleşip de yazamadığım yorumuma..
      "Hastasıyım" oldum parçanın da, kadının da gel gör ki diyemeyince sinir bastı!
      İlk duydum sayende.. Ses, fizik, parça ay hepsi bir arada şahane..

    Siz de Yorum yapın