BSG VOL 6- Sizi Ne Sinir Eder

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Şekom, kankam, kumam Su yazmış; benle o pek bi zıt olmamıza rağmen çok ama çok iyi anlaşırız. Yazısı BURADA. Ben de onun zıttı olarak bunu sorayım istedim. Aha beni sinir edenler :

    1- Yağmur yağarken şemsiyem yoksa burnumun ıslanması, acaip bi iblise falan dönüşüyorum ben burnum ıslanınca.
    2- İstemediğim bir şeyi bana yaptırmaya çalışırken benim zekamı küçümseyip kendine gereğinden fazla güvenenler; onları tabir caiz değil ama s.kip atmaya bayılıyorum.
    3- Kendini dünyanın en düzgün insanı yerine koyup da aslında itin g.t deliği olduklarını yüzlerine yüzlerine kanıtladığım insanlar.
    4- İllaki ve billahi ne zaman eve en az 10 kişiyi yemeğe çağırdığım zaman mutfak tüpünün bitmesi ve günlerden pazar olması ( cümle düşük oldu da siz anladınız fikri)
    5- Beni sitelerimde salak yerine koyup sonra kendi salaklıklarını afişe etmeye zorlayanlar.
    6- Ben sadece kendi halinde ve eğlence arayan bir kişiyim mottomu kendi amaçlarına göre çekiştirenler.
    7- Benden yararlanmaya çalışanlar.
    8- Beni hiç ama hiç olmadığım bir yere koyup sonra benden intikam almaya çalışanlar.

    3 Kişi Yorum Yapmış.

    1. su says:

      derhal cevaplayım efemm...

      1-tam iş molası verdiğimde çalan telefon
      2-sözüm ona espri yapıldığını sanıp beni habersizce aniden korkutanlar
      3- denizde su şakası..dellenirim o an
      4- taksi yada birinin aracına bindimse abuk sabuk hız yapılması..işte o an bir canavara dönüşürüm ve aklıma ne gelirse sıralarım.taksiciye derhal durun inecem dediğim çok olmuştur.
      5-türkçeyi yanlış yazan yada kullananlar
      6-telefonu çat diye suratıma kapatanlar
      7-trafik lambalarına uymayanlar
      8-espri anlayışı sıfır olan tipler
      9-bu yüzden beni derhal yargılayan ve kişiliğime kesin teşhisler koyanlar

    2. Nazannesi says:

      Aaa bir taraftan yemek yapıyorum bşr taraftan çalan telefon bir taraftan Naz vik vik bir şeyler istiyor boyuna beş saattir iki satır yazamadım be..
      Heh mesela bu 1. madde olurmuş pekala! :)
      *daha sarı yanarken dat diyen arkadaki araba.. -yüksek olasılık taxidir-
      *sar geri, yeşerdiği halde ışık daha yeni vitesi bire takan kişi..
      *ılık gelen çorba,çay,kahve..
      *çakamadığım çakmak,yakamadığım kibrit..
      *diyecek iki çift sözüm varken inatla açılmayan mobil telefon ya da meşgule verilmesi ya da "aradığınız kişiyle şu anda ulaşılamıyor" olması..
      *son dakika golleri
      *çok uzun tırnak -hele ayak-
      *horlayan insan yanında uyumak
      Off ben susayım, bitmez bu aklıma gelenlere şaşarsınnnnn.. Kendimden utandım.. :))))

    3. Sis says:

      Şekom o çalan telefon ikimize özel sanırım ve illa ki pc açıp keyifle oyuna başlayacakken çalar:D

      Evrimcim horlayan insan olayına katılıyorum, ben unutmuşum onu

    Siz de Yorum yapın