Bir Redhack Bildirisi

    Beğeniler


    Ben 1999 yılında AKUT a inandığım gibi şimdi bu çocuklara inanıyorum. Bizler için elini taşın altına sokan ve karşılık beklemeyen güzel insanlar bunlar. Tehdit ediliyoruz biz onları destekleyenler. Bir oğlum var, hayatımı sadece bana değil Ona da gelebilecek etkilere göre yaşamam gerekiyor. Ama düşünüyorum ki bugün benim başıma Redhack yüzünden bir şey gelse oğlum beni anlar ve destekler. Çünki ben ona özgürlük ve inanç konusunda yeterli bilgi ve inancı kazandırdığıma inanıyorum. Zaman yazacak zaten...

    Dün gece twitterdan yayınladıkları bildiri aşağıda onların onayıyla yayınlanmıştır. Hiçbir şeyine dokunmadım,linkleri bile düzenlemedim. Twitterda yayınladıkları bildirinin copy paste halidir. Bu zamanda can simidi mi bu çocuklar, yoksa başka bir şey mi? Zaman gösterecek. ben onlara inanıyor ve destekliyorum. Biz korkaklar adına bir şeyler yaptıkları için de minnet duyuyorum.

    Arkadaslar ufak bir aciklamamiz var, az da olsa ana sayfanizi mesgul edecegimiz icin simdiden kusura bakmayin.. ++
    Arkadaslar bilindigi uzere subat ayindan bu yana eylemlerimiz araliksiz surmekte. Ilk eylemimiz olan Ankara Emniyet'inden hemen sonra+
    7 masum arkadas tutuklanmisti ve onlar halen cezaevindeler. Delil ise playstation CD'leriydi.. Ve bu arkadaslar halen cezaevindedir.
    Ardindan bizim durmadigimizi goren egemen gucler, sorusturmamizi sivas davasini zaman asimina goturen savciya devretmisti++
    Buna ragmen durmadigimizdan kaynakli once Mit'e devredildik daha sonra Interpol'e sikayet edildik. Dezenformasyon amacli bircok haber cikti+
    Yine durmadigimizi ve icisleri bakanligini 2 defa kirmamiz, polis teskilatinin yuzde 95'ini ve arim aile gibi bakanliklari hacklememiz ++
    Sonunda disileri bakanligi ve belge olayimizla beraber terorist ilan edildik ve bize karsi kurulan siber timler turemeye basladi. ++
    Bizi ABD, AB, Rusya veya Cin gibi emperyal guclerle durduramayanlar "sanal kontrgerillalar" yaratarak bircok karalama sayfalari actilar++
    Ve yine bizi terorist goren devlet bunlarin yabanci ulkelere saldirmasi icin destek verdi, halki sogutmak icin turlu oyunlara giristiler++
    Ama bu oyunlarin hic biri tutmadi, ornegin bugun cikan ve "devletin kucaginda" yasamayi "Ne MuTLu" olmak sananlar gibi->
    http://www.dha.com.tr/turk-hackerlardan-olusan-nmtd-tim-adli-grup-saldiri-son-dakika-haberi_338975.html
    Ardindan objektif habercilik yapan muhalif basina ve bilisim hukukcularina saldirilar basladi ve bizden yana olduklari gerecesiyle ++
    ++ Acilan sahte sayfalarda devletin eliyle bu ozgurlukcu insanlarin bilgileri yayinlanarak teshir edildi agir ve asalikca tehditler yapildi+
    Avukat ve yazarlara "siber devlet" saldirisina bugun biri daha eklendi. @BirGun_Gazetesi'ne asalikca saldiri yapildi->
    http://www.birgun.net/actuels_index.php?news_code=1342169227&year=2012&month=07&day=13
    Daha once hackledigimiz "paragoz" TUBITAK, TIB BTK gibi kurumlarin "bize karsi olusturdugu sanal ordu" bu olsa gerek++
    Hani gecen gunlerde Binali adli elemanin acikladigi "cok farkli bir yol izleyecegiz" bu olsa gerek...++
    Gercekler icin savasanlara terorist derken, kendi kucaginda oturan lamerleri gazetecilerin, yazarlarin, avukatlarin ustune salmakmis meger!+
    Hal boyle olunca, ozgurlukcu insanlarin bilgileri "devlet eliyle" yayinlaninca bizde RedHack olarak bir karar aldik.++
    Madem onlar ozgurluk icin savasanlara saldiriyor, o insanlari yalniz birakmayacagiz. Ta en basindan baslayarak bugune kadar ++
    Elimize ne gectiyse sansursuz yayinlayacagiz. Ne zaman onlar cifte standarti birakip bu lamerlere'de bize yaptiklari muameleyi gosterirler+
    + O vakit durabiliriz. Ilk eylem olarak yarin 70 mb txt sansursuz ihbarci dosyasi yayinlayacagiz. Madem biz teroristiz ve ++
    ++Biz teroristken, masum insanlarin bilgilerini yayinlayan kahraman. O vakit anladiginiz dilden ugrasacagiz+ Biz "mazlumu" oynamayacagiz!+
    Ya saldiginiz bu code bilgisi bile olmayan lamer bozmasi itlerinizin tasmasini baglarsiniz, ya da sonuclariniza katlanirsiniz. Son olarak+
    Yanimizda olan kimseyi yalniz birakmayacagiz. Şakamiz coktur ve komiktir ama tum şakalarimiz gercektir.. AK'lamiyor, Hackliyoruz! #RedHack

    BİLDİRİYİ BU ADRESTEN OKUYABİLİRSİNİZ