Ben Atatürk’ü sevmiyoruz…

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


     Alıntı yazı sevmem de yayınlamam da, bilen bilir. Ama bu yazıyı bence yaymak lazım, ne gada çok kişi okursa okusun o gadaa iyi diyor ve gereken bağlantıları verip yayınlıyorum.


    Meraba;
    Okuyo musun?
    Heh!.. Şimdi sana benim Atatürk’ü neden sevmediğimizi anlatıcam…
    Bak şimdi…
    Bütün hayatını bu toprakların kurtulmasına, üzerinde yaşayan halka adamış. Hadi kendi hayatını adamış… Peki Türk milletini ne diye kurtarmış?
    Ben hep Yunan’lı baba hayaliyle yaşadım… Buna mani olmuş işte…
    O’nun zamanında Araplar, Avrupalılar, herkes derin bir saygı ve korkuyla ayağımıza geliyormuş.
    Şimdi bugün onların hepsi o günlerin intikamını alıyor bak.
    Özür diletmek için bile ayaklarına gidiyoruz.
    Niye yükseltiyorsun ki çıtayı erkenden?
    Biz memnunuz onun bunun peşinden koşan, yalvaran ezikler olmaktan?.. Ellemeseymiş keşke çıtamızı…
    Ülkeyi demir ağlar ile örmeye çalışmış..
    Ya iyi de, ben trene binip ters oturunca hep midem bulanıyor.. Olmasaydı demir ağlar, rahat edecektim..
    Ama itiraf edeyim ki, oturup o trenlerin geçişini uzun uzun seyretmek çok büyük huzur veriyor bize.
    Harf devrimi yapmış..
    Hiç işime yaramıyor ki? Rusça yapaymış şunu da, Antalya’da falan işime yarasaymış. Bu dili bizden başka kimse bilmiyor ki doğru düzgün?
    Bir de dedikleri var ki… Of of of..
    “Köylü milletin efendisidir” demiş..
    Bak bak bak.. Ben bile bu halimle düşünebiliyoruz ki; her köylünün kendi toprağı olursa, ne yapacak o koca toprak ağaları?.. Tarla mı sürecek?.. “Sen ağa ben ağa bu ineği kim sağa” diye bir laf var… Herkes efendi olmaz…
    “Ne mutlu Türk’üm diyene” demiş..
    Ben “Yahu herkes Türk doğmak zorunda mı?” diyoruz, karşılığında, “Gerizekalı, Türk doğana değil; Türk’üm diyene demiş” diyorlar hep..
    Ben farkı anlamadık ki?..
    “Bu ulusa ve ülkeye hizmet görevi bitmeyecektir” demiş..
    Bak şimdi o laf yüzünden, 65 yaşında bile yalvar yakar emekli olunabiliyor ömür bitmeden hizmet bitmesin diye..
    “Milleti kurtaranlar, yalnız ve ancak öğretmenlerdir” demiş..
    İyi yapmış..
    Bak terör örgütü hep öğretmen kaçırıyor.. Hedef göstermiş resmen..
    “Büyük şeyleri, büyük milletler yapar” demiş..
    Büyük şeyler yapmak için, büyük millet olacağız diye 8’er, 10’ar ürüyoruz..Evet, bunu anladık “Büyük milletler”den!.. Ne var?
    Bu azimle kocaman olacağız ama, sonundaki büyük şey 3. Dünya Savaşı olacak galiba..
    Bütün bunlardan hariç, beni en çok inciten ise…
    Kıyafet devrimi yapmış…
    Bana o devrimden düşe düşe, önünde kolları olmayan, giydiğimde kollarımı bir türlü kıpırdatamadığım bu gömlek düşmüş..
    Bari bir papyon vereydiniz!…
    İşte böyle…
    Bak bütün bu saydığım nedenlerden dolayı, ben Atatürk’ü sevmiyoruz..
    Hadi şimdi benim gitmem lazım…
    Bahçede oturma süremiz dolmuş, doktor “Hadi koğuşuna” diyor..
    Hoşçakaaall…
    Ne dedin?..
    “Ben Atatürk’ü sevmiyoruz” hatalı cümle mi?…
    Yooo… Değil…
    Ben ve hunim, Atatürk’ü sevmiyoruz.
    Hakkımızmış, düşünce ve ifade özgürlüğüymüş…
    Öyle dediydi biri..
    Çok mantıklı geldi..Huniyle paylaştım, ona da çok mantıklı geldi..
    Sevmiyoruz işte…
    Hadi tutma beni, koğuşuma gitcem, doktor kızcak be!..
    Bütün sevmeyenler burada, sevmiyorsan sen de gel buraya, ne işin var ki orada?… 

    Yazının benim gördüğüm hali  bu adreste  yayınlanmış olup yazarı da  Antibadem dir

    12 Kişi Yorum Yapmış.

    1. gülşah says:

      Bu bayanın enteresan bir bakış açısı var, bazen tv programında da denk geliyorum ve yorumları farklı...
      Gerçi biraz bu yazıda laf göndermiş bazı şeyler de haksız da değil. Canım Atatürk'üm ve şehitlerimiz, gazilerimiz savaşmış, ülkeyi kurtarmış ama bugün neler oluyor....

    2. Sis says:

      Gülşah,
      Aslında hata bende sanırım.Ben resmi koyarken yazının içeriğiyle o kadının tümüyle zıt olmasının ironisini düşünmüştüm. Yazı resimdeki kadına ait değil( en altta yazı sahibiyle ilgili gereken bilgi var), hatta o kadın böyle bir yazıyı çıkartamaz,aşar onun gri hücre düzeyini.Bırak erdemini kişiliğini vs.

      Sezer,
      Yazının bulunduğu site takibe değer bir site bence.

    3. A.O Bolat says:

      Allah akıl fikir versin ne diyeyim!!

    4. Çağdaş Atatürklü...Huzurlu, sağlıklı,mutlu nice bayramlara...

    5. Bugün resimdeki kadının eski mesleğiyle ilgili bir gazete haberi okudum.Ne tahmin ederseniz o diyeyim siz anlayın.Adını hatırlayamadığım için link veremiyorum ama googıllarsanız ismini habere de ulaşabilirsiniz.Kadını küçümsemek adına bu yorumu yazmıyorum,sadece birilerinin ona bu shovu yapması için akıl ve ya para verdiğini düşünüyorum,yani yalnız başına hareket etmiyor, birileri bunu ona yaptırıyor,herkesin tahmin ettiği gibi..

    6. Madem o söylemekte hür ben de hürüm bende bu kadını hiç hiç sevmedim hatta bilgisayardaki resmine tükürdüm ,yazıklar olsun sevmediği ATATÜRK sayesinde o çok bilmiş çenesi ötüyor yoksa değil televizyona ailesinden olan erkeklerin yanına bile çıkamazdı haa çıkardı amcasına dayısına zevcelik yaptırılmak için üç kuruşa satılarak, cahil kadın. Atatürk sayesinde bu ülke de bu kadar özgür.

    7. Yazının başlığına ayrıca bittim..

    8. Sis says:

      Bolat,
      İnşallah verir.

      Mehmet bey,

      Nice özgür nice Cumhuriyet bayramlarına.

      Asortik,
      Anladım dediğin mesleği de, aklım almadı bu kadar mı kör göze sokarcasına yaparlar diye.ve kesin emir kulu bence de bu hamın.Yazı başlığı ise en altta belirtilen yazarının zekasının ürünüdür. foto orjinal yazıda yoktu,onu ben eklediydim.

      Siyah kuğu,
      Emin ol bu kadını seven ne örtülü-türbanlı,ne cemaatçi,ne de laik düşünceli var. Bu bir muamma.Birileri bunu adam etmeye uğraşıyor işte.

    9. Keyifle okudum, antibadem arkadaşın yazısını (kendisini izlemeye alacağım iyi ki haber verdiniz)onun da, aktardığınız için sizin de elinize, yüreğinize sağlık.

      Bu ucube karıya gelince, 'ne yapsam da insanlar benden bahsetse' diye düşünüp Atatürk'e bulaşırsam adımdan söz edilir diye çare bulmuş bir ZAVALLI. Milletçe aramızda para toplasak bu ve bunun gibileri Arabistan mı, İran mı nereye isterlerse pasaport ve uçak biletlerini versek, s.....olup gitseler bir daha da dönmeseler.

      Sözcü gazetesinin internet sitesinde bir yorumcu bu kadın için bir benzetme yapmıştı öyle hoşuma gitti öyle hoşuma gitti ki, Ramses'in mumyası filmi çekilse başrolü alır mı ne öyle bir şey demişti.))surata bak hakikaten mumya!:))

      bu vesileyle cumhuriyet bayramınız kutlu olsun
      sevgiler

    10. siyah kuğu kızıma katılıyorum her gördüğümde uğursuz suratlı bu meymenetsiz mumya suratlıyı yüzüne tükürüyorum...

    11. Güzel ironi olmuş, yazanın ellerine sağlık, bu siteye ekleyenin de tabi :)

    Siz de Yorum yapın