Lütfen Yardımcı Olun

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler

    10 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Cok uzuldum:( Besiktas belediyesine, isyeri sakinlerinden toplayacaginiz imza li dilekce ile sikayetinizi bildirseniz cok hiz yapiliyor hayvanlari olduruyorlar diye, ve birkac yere hiz kesici tumsekler koyulsa..en azindan yavas gitmek zorunda kalacaklarindan dikat ta etmeleri gerekecek. Anlamadigim park yasagi olan yere araba nasil park ediliyor?..ceza kesilmiyormu arabalara?? Umarim bircare bulunur.

    2. Vah vah yaaa:(((ben de çok üzüldüm:(((neresi ile görüşülmek gerektiğini maalesef bilmiyorum:(ama tümsekler iyi fikir, ben İstanbul'da oturmuyorum ama dilekçe internette olursa ben de seve seve imzalarım...bir de aklıma geldi hani öğrenci geçebilir diye öğrenci resmi olan levhalar konur, benzer şekilde kedi resmi olan levha konsa işe yarar mı acaba? Başka ülkelerde o tür levhalar konulduğunu duymuştum..inşallah bir çözüm bulurlar:(((

    3. Sis says:

      sevgili dostbahçesi,sevgili bücürğün annesi,

      valla yayılmasına yardımcı olursanız büyük yardım olacak.3 aylıktı bu akşam araba çarpan.inşaattan kurtardım güya orada ölecek diye.sebebi oldum anlayacağınız.

      konuyu bilen ne nasıl yapılır nasıl baş vurulur diyecek birilerine ulaşmak amacım.

    4. Şimdi yürüyüşten döndüm ve parkurda (koca alanda bir taneydi)güya yürümesine engel olan bir köpeği tekmeleyen adama haddini bildirmek için iki tur fazla yürüdüm farkında olmadan. Sonra başkalarına havale edip uzaklaştım.
      Yazık o canlara yaa. Umarım en kısa zamanda gereken yapılır.

    5. Canım ya!!!
      Bu ülke sadece arabalardan meydana gelecek yakında. Yaya kaldırımı dahil her yer onların. İnsana çarpmama diye bir endişeleri yok ki başka canlıyı düşünsünler. Ve sen iyi yürekli dostum bunun için yapabilecek şeyi araştırıyorsun. İnşallah kısa sürede sonuç alınır. Acaba Facede imzamı açsak?

    6. Yazını paylaşarak yardımcı olabiliyorum ancak:(

    7. Sis says:

      paylaşmanız yazmanız bile emin olun nimet.insanlarımızın ve devlet organlarının en az duyarlı olduğu bir konu bu.gelişmeler doğrultusunda daha çok ricacı olabilirim herbirinize.

    8. Vladimir says:

      Çok üzücü bir şey bu. O bumperlardan koydurmak için ne yapmalı acaba? :(

    9. Kedicik ya insallah iyilesir de bu konu ile ilgili Turkiyede neresi ilgileniyor bilemiyorum ama Belediyelerin bu islerede bakmasi sokak hiz kesicileri hakkinda islem yapmalari gerekir Bence Besiktas belediyesine e-mail atin mutlaka sizi yonlendireceklerdir. Umarim care bulunur birseyler yapilir..Kedicigi takipteyim..

    10. Sis says:

      Bugün bu konuyla ilgili absurd komedi tadında bir gün yaşadım.

      Belediye diyor ki;
      kaza bize bildirilnce hemen ekiplerimizi yönlendirir ve hayvana gerekli işlemi yaparız.( allah için sağ olsunlar pazts öğlen 2 gibi gelip aldılar kediyi).belediyelere bakarsanız sokak hayvanlarının anca mesai saatleri içinde ölme,yaralanma,sakatlanma izni var.
      Adama diyorum belediyekine,bakın çok sağ olun geldiniz kediyi aldınız;ama benim konum bu değil.başka kedilere bu olmasın diye ne yapabilirizonu soruyorum diyorum.

      gelen cevap dalga geçer gibi. Duyarlılığım ve memnuniyetim için teşekkür ederlermiş.

      Emniyet ayrı bir beyin yemece.Bana cevap yazıyor ilgili,
      bahsettiğiniz cadde zaten acil ulaşım ana arteridir,her iki yanda da araba park etme izni yoktur,o yüzden bahsettiğiniz tür hayvana çarpma kazası olamaz.

      lan eşşoğlu,ne o zaman bu şu anda benim gözüm önündeki sıra sıra park etmiş arabalar?


      SORUNU ANLATABİLSEM,İDRAK EDEBİLSELER BELKİ ÇÖZÜM YOLUNDA ADIM ATACAĞIZ AMA YOK O ZEKA VE EMPATİ BUNLARDA.

    Siz de Yorum yapın