Merak Ediyorum

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Kimdi lan çıksın ortaya!!!!

    9 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Vladimir says:

      Ben de merak ettim şimdi :)

      Yalnız yukarıdaki yorumdaki içerik de merak edilmeyecek gibi değil?

    2. Hahahaaa:))))))çok hoştu:)))uygarlaştık mı? Ah bence asla uygarlaşmadı insanoğlu asla! Yani taş devrinde neysek aynen oyuz, ya da Romalılar dönemine neysek aynen oyuz, sadece bilim, teknoloji değişti. Naçizane fikrimdir insanoğlunun uygarlaşması için önce tüm dünya nüfusunun kendiliğinden (zorlama olmadan)sebzeoburluğa geçiş yapması gerek diye düşünüyorum. Sonrası kolay. Bu arada sabah erken kalkmayı hiç sevmem, hele ilkokuldayken okula gitmek Ankara'nın da buz gibi soğunda, karında, eziyet gelirdi. :(hiç isteyerek gitmedim okula..:)))

    3. Cook guzel iki soru :))) Bilen varmi acaba ??
      Sis bu arada Bucuruk te yazdigin son yorum ilgimi cektigi icin sayfanizida ziyaret edeyim dedim..
      Cok renkli guzel bir blog. Hele eski paylasiminiz raki ile ilgili uzun aciklama supermis..iyiki gelmisim sayfanizada okumusum:)

    4. Sorma be gülüm, yaşantımıza zorla sokulan saçma sapan işlerden en ağırı bu olsa gerek:))

    5. Şu an sana yazmayı düşündüğüm bir-kaç cümleden son anda vazgeçtiğim için şanslısın desem...

    6. Sis says:

      @Vladimir,
      Bloggerın spam ayarının yakalayamadığı yeni tür spamcilerdendi o yorum.

      @bücürüğün annesi,
      Ya ben hiç sevmedim hiç. Gece yatmak bilmez sabah sürünerek yataktan çıkanlardanım.

      @Dostbahçesinden lezzetler,
      Hoşgeldiniz ve teşekkürler.

      @Evrim,
      Bulsam neler yaparım bi bilsen :D

      @Yaşamın Kıyısında,
      Katılıyorum,hani mucidi oturup insanlıktan intikam alayım mı demiş nedir:D

      @Asucum,
      Korkak alıştırma elini rahat ol,rahat yaz :D

    7. Sis' cim "Ela gözlü güzel kadın" olmama (yeniden) az biraz kalmışken o yorum hiç içime sinmemişti.
      Açıklamama gerek varmış gibi geldi.
      Asla başka bi neden arama silmemde.
      Öpüldünüz...

    8. Sis says:

      Asucum arar mıyım hiç? daha deşmeyeyim diye cevap yazmamıştım aslında,ne yazsam bilemediğimden bi de.Çok özledim ama ben o muzip,keyifli,neşeli elâ gözlü güzel kadını.

    Siz de Yorum yapın