Çok Kedili Hayat

    Beğeniler

    Kedimi biliyordunuz. Şimdi kedilerimi öğreneceksiniz. Onca yuvalandırdığım kedi arasında iki tanesi çok kısmetsiz çıktı. Ve resmen başıma kaldılar. Artık 3 kediyle yaşıyorum. Sokaktaki ve dükkandakiler hariç. Şimdi bir de bu üç veledin yaşları ve cinsiyetleri farklı.
    Duman bildiğiniz üzre 7 yaşını devirmiş erkek kedi.
    Dama 5 ayını doldurmaya yakın bir erkek; bana araba çarpmışken geçici yuva olduğum için geldi. Bana getiren abla sokağa salıcam dediği için kazık çaktı.
    Minti 3 aylık üç renkli dişilerden. Aldığımda 3 haftalık falandı, ağzı burnu yara içerisinde, ciğerleri hırıldıyordu. Yaşattım ama çoğu insana göre çirkin bir kedi, yuvalanmadı. Oysa O benim kucak kızım.


    Sabah 5.00:
    Yataklar üzerine zıplamaca, Minti hanım tarafından yüz yalanmaca, Dama bey tarafından yatak ayak ucunda yer kapmaya çalışılıp Duman bey tarafından pıhh kıhh fısss sesleriyle geri püskürtülmece.
    05.30:
    Kocanın evde ayyuka çıkan seslerle kendine uyuyabileceği sakin bir oda araması ve o oda kapısında tırmalama maratonuna giren kediler.
    05.45:
    Al şu kedilerini ne yapacaksan yap diye çığıran adam akabinde eşek tepmiş şekilde yataktan kalkıp veletleri adamdan uzak tutmaya çalışan Sis.
    06.15:
    lütfen litfen yarım saat daha uyuyayım diye kedilerine yalvaran Sis.
    06.50:
    Çalan alarm, oğlanın uyanma saati, corn flakes hazırlamaca, yanılıp da corn flakes kasesini oğlanın odasına koyup kapısını kapatmayı unutmaca. Üstüne üşüşen kediler ( normalde önlerine koysam yemiyorlar ) ve tabağı yenilemece.
    07.15:
    Çocuk evden çıkarken biz de bi şu kapı dışına baksaydık tarzı evden kaçma çabalarını engelleme.
    08.00:
    Lan zıbarın gidin daha 1 saat uyuyabilirim ben kavgası.
    08.30:
    Kum temizleme, temizlerken " alma kakalarımı çişlerimi"  tarzı tomasal müdahale, temizlenenlerin konduğu torbayı atarken tırmık yeme. Ama yılmadan kumu temizlemeyi başarma.
    08.45:
    Kapı görevlisinin kapıyı çalıp " hanım çok kokmuş bu senin kapıdaki çöp"  demesi. Hayretttt niye koktu ki, bok olduğundan olmasın?
    09.00:
    Kocanın kedilerle keyif yapması ( buna bayılıyorum).
    09.30:
    Koca gidip kediler de yorulunca bölük pörçük uyukuyu tamamlamaca.
    11.00
    Biz açız uyandık bi de,  hadi sen de uyan diyerek uyandırılmam. Veletleri doyurup tekrar uyumaya çalışmam ama başarısızlık.

    Aradaki süreci geçiyorum çünkü çoook dolu.

    gece saat 01.00;
    e hadi oynayalım.
    + lan oğlum ve kızım,yediniz yemeğinizi gidin uyuyun

    ama biz çok tatlı kedileriz, bizi ittirme hatta ayağınla itekleme ( bildiğin tekmeliyorum ).
    Rüşvet olarak tavuk verdim. Şimdi inşallah uyuyabileceğim.




    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Ama bu çok hoş bi hikaye. Bu durum galiba tüm kedicilerde aynı. Hep yakınırız ama aslında hakim olan düşünce iyi ki var (lar). Yanımda (lar). Sanırım sayı artınca sıkıntı biraz daha artıyor ama keyif de katlanıyor. Rayuşlardan biliyorum.

    2. coletté says:

      Hah ha !
      " Gülersin tabii ! "diyorsun ama bizim evde de benzerleri yaşandığından hoşuma gitti yoksa vallahi başka bir niyetle gülmedim.
      Hem bizim evde bu ekibe üst kat merdiveninden hafifi çaplı deprem yaratarak inme yuvarlanma arası atraksiyonlar yapan bir Labradoru da ekle. Nasıl şimdi de sen mi bana gülüyorsun ?

    3. su says:

      Gülerek okudum harika yazmışsın :)) bu arada gerçekten o kumkabından kakalarını alırken neden 2 elleri kanda da olsa yanımızda bitiyorlar ki ? can onlar can...şu yazıyı yazarken bile biri kucağımda (düşmesin die kendimi kasmaktan bacağım ağrıdı) diğeride pc nin hemen arkasında temizleniyor.

    4. Sis says:

      @Asucum,
      Sayı artınca off anam off. Ama her daim eğlenceliler.

      @Colette;
      Bak vallahi gülmüyorum. Zamanında 55 kiloluk bir belçika kurdu,onun beş yavrusu ve bir kediyle aynı evde yaşadım. Ne haddime gülmek:) Şimdi betonun ortasında yaşamıyor olsam bu kedilere sokaktan kurtarılma bir köpek eşlik ederdi .

      @Şekom,
      Çok kıymetli la o çişler kakalar. Bu ülkeyi bizim gibiler soysa ayakkabı kutularından anca kedi çişi boku çıkardı. Öpüyorum o oynak sarmanı:)

    Siz de Yorum yapın