Absurdity

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Bir gazete yazısı:
    Kanat Akkaya'nın


    ANLATACAĞIM hikáye yaşanmıştır.
    Manisalı minibüs şoförü, bir kız sever. Kız da onu sever fakat ailesi bu evliliğe karşıdır.Şoför kızı kaçırır, evlenirler, çoluk çocuğa karışırlar, mutlu bir yuva kurarlar.Bu mutlu tabloda tek eksik kızın küskün ailesidir.Bir bayram vesile olur, torun sevgisi de ağır basınca "ilk resmi ziyaret"gerçekleşir.Damat, kızın ağabeyleriyle otururken ortama sessizlik ve gerginlik hakimdir.Zar zor bir mevzu açılır, damat ağzını açıp bir şeyler söyler fakat eşi onu ofsayta düşürecek şekilde başka bir şeyler söyler.
    Damat bu olayın birkaç kez tekrarlanması karşısında sinirden şişmeye başlar.Tarzan zaten zor durumda, deplasmanda tek başına mücadele ediyor; tek destekçisi olacak eşi Mualla (gerçek isim bu değil) sürekli olarak bozguna yol veriyor.Uzatmayayım, damat "Kahve de pek güzelmiş" açılımı yapıyor; Mualla lafı yapıştırıyor: "Kahve de hiç güzel değilmiş..."
    Sinir uçları lime lime olmuş fakat çaktırmak istemeyen bir koçyiğit edasıyla, damadın ağzından şu sözler dökülüyor:
    "Madem öyle diyorsun Mualla... Demekkisi bazı şeylerden tamam yani..."
    Bu, ısıtılmış fakat patlayamamış cin mısır havasındaki cümleyi ilk duyduğum günden itibaren çok sevdim.Dilimin ucuna zehirli laflar gelip de "Haydi sus..." dediğim durumları özetlemek için kullandım.

    Bu cümleye bende taptım açıkçası.Hadi gelin bunu insanı anlamsızlık karmaşasına, varoluşun kriterlerini sorgulamaya iten öbür anlamsız kelime gruplarıyla harmanlayalım.

    1-Bakkala girer esas kahraman.
    -Bir şişe kola alacaktım.
    -Kalmadı ya kusura bakmayın.
    -Nasıl hiç mi kalmadı?
    ( yok aslında kötü günler için sakladığımız bir kaç kutu var da,senin tipini sevmedim o yüzden sana kalmadı diyorum)

    2-Telefon veya internet görüşmesi
    -Nasılsın
    -iyiyim sağol sen nasılsın?
    -Teşekkürler ben de iyiyim.
    -Eee
    -Nasıl ee yani?
    -Ee yani bi diyeceğin vardı herhalde buyur de.
    -Yok bi diyeceğim ,kapayayımmı?
    ( e güzel abicim,bir telefonun iki ucunda sessiz sedasız durmanın bi anlamı varsa sence ,gitme kal ,hatta ben bir karpuz keseyim)

    3-Telefon,msn veya yüzyüze konuşma olabilir ki en sancılısı yüz yüze olanlar
    -Nasılsın?
    -Normal abi.
    -Ne demek normal yaw?
    -Yani ne iyiyim ne kötüyüm gayet normal işte.
    -Hmm bi derdin var senin anlatsana?
    ( Yaw bak nasıl hemencecik bildin?Normal olma şansım yok de mi,illa zıt kutuplara çekeceksiniz olayı)

    4-Genelde taze sevgili yeni evliler arası veya taraflardan birinin zeka katsayısı çok düşükse gerçekleşir.
    -seni seviyorum
    -ne kadar seviyorsun?
    -çok seviyorum
    -ne kadar çok?
    -çok iste
    -ne kadar ama?
    ( Tamam ölçüyü nasıl vereyim istersin?Hacim,uzunluk,alan ölçüsü...Seni bana sayıyla da vermediler ama...)

    5-Hemen her evde sabahları yaşanabilir.
    -aaa uyandın mı sen?
    -hayır, hala uyuyorum..
    -hııı
    (İntihar edebilirmiyim lütfen,her sabah her sabah da sorulmaz ki aynı soru...)

    6-Telefon çalar,arayan numara tanınmamaktadır
    -Alooo.kimsiniz?
    -Siz kimi aradınız?
    -Hüseyinnn sen misin?
    -(Güzel kardeşim Hüseyin hormon almaya başlamadıysa ben O olamam değil mi) Yok yanlış aradınız Hüseyin diye biri yok burda.
    -E sen kimsin peki?
    (İmdatttttttttt)

    7-Bizzat bana hitaben söylendiği duyulmuş bir cümledir
    -Ayakkabıları da çok uzun
    ( Topukluları mı kastetti başka bir şey mi çözemedim gitti bunca zamandır)

    8-İşyerinde hata yapmış elemana sinirlere sahip çıkılarak hatası anlatılmaya çalışılıp çözüm önerilmektedir.
    -Bak şimdi güzelim sen bunu böyle yaptın ama yanlış oldu,istersen şimdi şunu yapıp olayı düzeltmeyi bir dene.
    -...............
    -Ee kızım yapsana hadi
    -Neyi?
    ( İmdat üstü 1768699475757...)

    Örnekler çoğaltılabilir.Topuna birden ne diyoruz demekki? "Demekkisi bazı şeylerden tamam yani..."

    5 Kişi Yorum Yapmış.

    1. su says:

      sisss hepsi süperdi:) ama şunu nasıl unuturuz?
      kapı çalınır hani ve hepimiz ne deriz?
      -kim o
      peki cevap her zaman nedir?
      -benn
      ve zorttt kapıyı açarız:))))

    2. Sis says:

      puhahha doğru valla şekoşum.
      ehh diğerlerini de yazıyı okuyanlar tamamlayacak artık:D

    3. Adsız says:

      manisalı ağabeyden,varoluş kriterlerini sorgulamaya geçişim senin kadar kolay olmayacak ama yine de yazmak istiyorum birşeyler :
      - alo
      - efendim
      - kiminle görüşüyorum
      - benimle
      - ?? hönk
      ---0---

      kasabaya yaptığım bir yolculuk esnasında; ben ve muavin :

      - sapakta lütfen
      - tamam abi
      - sapakta ineyim
      - ... zzz
      - birader sapak diyorum,hani şu az önce geçtiğimiz
      - taksi mi len bu, eşek mi len bu istediğin yerde dursun
      - ?*!^# - hötk

      ---0---

      askerdeyken kantini açıp şekerleme yaptığım sırada komutan gelir:

      - hayırlı işler Oxyz
      - sağol abi
      - senin "diline biber sürerim" ne abisi lan
      - emredersiniz komutanım
      - öptürme lan kendini
      - emredersiniz komutanım
      - lan gelirsem eh yaparım bak
      - emredersiniz ko...
      - Allah belanı versin Oxyz

    4. Sis says:

      Oxyz mi:)))
      sevdim bunu:D

    5. su says:

      -Alo falan-filan beylemi görüşüyorum?
      -Evet benim.
      -Falanfilan bey..şöylede böylede vs.vs..(yaklaşık 5 dakikalık bir monolog)
      -Aluuuuu
      -Evet falanfilan bey ne diyorsunuz olurmu?
      -Ben falanfilan değilim yaanış numara aramışın bacım
      -Hönk!

    Siz de Yorum yapın