D Day

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Dün sabah 8 itibarı ile benim "the day" günümdü,D Day yani.Sadece yaş günümdü.Belki de geçmişle hesaplaşma yaptığım tek gün,o yüzden her sene bu kadar huysuz oluyorum bu D Day'de.Bir daha hiç bir şeyin eskisi kadar güzel olamayacağını bildiğim yaşlara geldim sanırım.Bekle beni geçmiş,az da mutlu olmaya sana geliyorum...
    Bu sene bilmem daha bir huysuzum.
    Yazdığım onca şeyi sildim.Sadece bu kadarı kalacak,huysuzum gelmeyin üstüme...

    8 Kişi Yorum Yapmış.

    1. MeDiKaL says:

      D Day'in kutlu olsun :)

    2. doğum günün kutlu olsun sis:)
      her yaş sağlıklı geçirdiğin sürece güzeldir.
      sağlıklı,mutlu,başarılı bir ömür sürmeni tüm içtenliğimle dilerim:)

    3. Sis says:

      Sğolunuz.Geçti huysuzluğum:DD

    4. All says:

      Doğum günün kutlu olsun ablacım.

    5. goldicimmmm..çok özür dilerim.haftasonu sitene bakmadığım için kaçırdım:( çok üzüldüm yaa..doğumgünün geçmiş bile olsa kutlu olsun arkadaşım.nice yaşlara...öpüyorum kocamannnn...

    6. Sis says:

      Arkadaşım sağolasın,gönüller bir o yeterli zaten.
      yerim ben o siyah boncuk gözlü avatarı:)))

    7. Unknown says:

      en güzel yaş içindeolduğun yaştır demişler yaşamasını bilene
      gelecek günlerin geçmişten iyi olur inşaallah d.doğumgünün kutlu olsun

    8. Sis yeni gördüm :) Biraz geç oldu ama doğum günün kutlu olsun. Nice mutlu senelere.

    Siz de Yorum yapın