Cremeria Milano ve Chocnette

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler



    Sizlere iki muhteşem tatdan bahsetmek istiyorum.Hani gözümüzü çikolata dondurma abur cubur bürür bazen.Hah işte öyle durumlarda kesinlikle ilaç şeklinde olan tatlar bunlar.
    İlki Cremeria Milano diye bir dondurma markası.130 yıllık Milanoda evlerde yapılan dondurmanın tarifiyle yapıyorlarmış dondurmalarını.Ve katkı maddesi yok,tümüyle doğal malzeme kullanılıyor.Çeşit binbir tane.Naneli,baileysli,bitter çikolatalı,muzlu,vişneli,karamelli,tiramisulu,latteli; ne ararsanız var.
    Yumuşacık kıvamda ama kesinlikle iç baymayan,yoğun meyve tadı alabileceğiniz muhteşem bir şey.İlki Beyoğlu'nda ardından Bağdat caddesi'nde sanırım en son da Teşvikiye'de açılmış.Ben bu yaz Teşvikiye'dekini keşfettim.Afiyet olsun şimdiden.



    İkinci tatla bu pazar Capitol AVM de tanıştım.Adı Chocnette.Çikolata ve meyvenin bir araya gelmesiyle oluşan dünya harikası bence.Muz,kiwi ve çilek arasından seçeceğiniz taze meyveler üzerine ister sütlü ister bitter sıvı çikolata ve fındık.





    Araştırınca arkasından şurada ve şurada okuyabileceğiniz bir başarı hikayesi de buldum.
    Başarıları daim olsun ve beni bu tatla tanıştırdıkları için de her istedikleri olsun.Deli denmeyeceğini bilsem eve alacağım o çikolata makinesinden.Öyle böyle bir tat değil anlayacağınız.Bol çikolatalı günlere ...

    5 Kişi Yorum Yapmış.

    1. allahım biri çikolata mı dedi gene:)
      çocukluğumdan beri hayalim ;çikolata fabrikasına gidip akan musluktan doya doya erimiş çikolata yenekti:)
      istanbula geldiğimde bu güzel lezzetli tatları mutlaka tadacağım:)
      teşekkürler sis:)

    2. sis..canım benim.yapılırmıı bugün bana bu yaaa...bu Chocnette carrefourda da var..aklıma düşürdün bak.şeytan seni:))) zaten canım çikolata istiyorrr...off yaa.harika bunlar...

    3. TAZE NANE says:

      Bu nasıl harika bir şey böyle.
      Harika tatlar gerçekten.

    4. Sis says:

      Zararlı alışkanlık şu çikolata dedikleri:DD

    5. Cok ayip. Kiniyorum boyle yazilari... En azindan resimlerin kaldirilmasini talep ediyorum. Saygilar...

    Siz de Yorum yapın