Karabasan

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    -Kimsin sen?
    -Seni almaya geldim...
    -Ama nasıl olur?Sen!!!!!
    -Şişşş bırak kendini bana...
    -...........................
    -Onunlayım.

    3 Kişi Yorum Yapmış.

    1. kızımla geçen bir anımız aklıma geldi karabasan deyince:)

      kızım fazlasıyla ürkektir,bana çekmediği malum:)
      tv de film izlediği gecelerde nedense kendini ziyarete geliyorlar:)
      bir gece uykusuzum,yorgunum.zaten geç uyumuşum.
      gecenin saat 3 ünde yanıma gelip ,
      -anne,odamdan sesler geliyor,yanıma gelip yatarmısın? dedi.
      o kadar sinirlendim ki, kızımın odasına giripte,
      -gel,karabasan beni bas,
      dediğimi hatırlıyorum.
      kızım bir taraftan
      -anne,bağırma dedi durdu.
      ben halen,
      -niye bir gecede bana gelmiyorsunuz? diye bağırıyorum.
      kızıma dedim ki;
      -bir daha gelirlerse annemin yanına gidin diye bana yolla ,bakayım ne olacak.dedim.
      tabi yanına gidipte sabaha kadar yatakta dönüp durdum sinirden.
      sabah kahvaltıda ikimizde gece olanları konuşup güldük,durduk.

      tabiki karabasan diye bir şey yok.insanların kendi kafasında yaratııkları hayali bir şey diye düşünüyorum.
      hani bir gece görsem hak verecem:)
      nedense bu yaşıma kadar bir türlü karşılaşamadım...
      bekliyorum efendim,bakın burdanda size çağrı yaptım:DDD

    2. Sis says:

      Aman görmeyin daha iyi babanne.Rüyadayken çok gerçekçi oluyor,insanın aklı gidiyor resmen.

    3. Adsız says:

      O görünmez. Görünür.

    Siz de Yorum yapın