İçime Bunalım Böceği Kaçtı

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    İnanamayacaksınız ama, bazen ben de duygusal oluyorum.

    İstersen hiç başlamasın
    Bu hikaye eksik kalsın
    Onca yaraların ardından
    Yeni bir aşk yaratamazsın

    Örselenmiş bir çocukluk
    İşte benim bütün hikayem
    Kaç sevda geçse de yüreğimden
    Bu yıkıntıları onaramazsın

    İstersen hiç başlamasın
    Geç kalmışız birbirimize
    Yanlış kapılarda geçmiş bunca yıl
    Dönemeyiz artık ilk gençliğimize
    İstersen hiç başlamasın
    Söz verelim kendimize



    Ya da ,

    dalmıştım mazinin ölgün sesine
    evinin önünden geçiyorken dün
    geçmiş zamanlara ağladım yine
    hülyamda yaşarken o güzel yüzün

    neden bugün bu ev böylece ıssız
    nerde eski günler nerdesin ey kız
    sensiz gönlüm şimdi yalnız, yapyalnız
    derdini sararken bir eski hüzün.

    gel bari hayali yakın gel sokul
    bu hasta gönülden bir teselli bul
    bak o da maziye ağlayan bir dul
    birbiri üstünden geçtikçe her gün.

    niçin solmayan bir sarı güldün
    nasıl oldu bilmem ne çabuk öldün
    kara topraklarla sen mi örtüldün
    gözlerin gözümde yaşıyorken dün.

    bir mezar mı sana son açılan yer
    sen gibi güzeller ölürse eğer
    inandım ki bazen yaşar ölüler
    eski sevgililer önünde bütün.

    Öldükten Sonra

    Allah belanı versin Murathan Mungan...Yarattığın kişilik defectlerini kaç yıl geçti atamıyorum hala.

    2 Kişi Yorum Yapmış.

    1. d@phne says:

      komik yazıların en az 5 yorum alıyor, bak duygusal yazına yorum yazan olmuş mu hiç?
      :))

    2. Sis says:

      hahahha de mi.ne bunalmayı ne duygusallığı becerebiliyor bu odun :DD

    Siz de Yorum yapın