Bu Çocuk Adam Olacak-Emre Akad

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Bir şekilde bir şarkısını dinletti bir tanıdığım bana, söyleyen de Emre Aydın sanarak dinledik. Değilmiş. Ama çok iyi bir ses, güzel müzik yapıyor ve sözleri de çok güzel.
    1- Görsel tamamen google aparmasıdır
    2- Bunalımda falan değilim
    3- Sadece müziğini sevdim adamın
    4- Aşıkmısın diye sorana uçan tekmeyle dalarım...



    bugün biraz gerginim yine,
    sesim değişik gelebilir biraz,
    ama sen anlarsın,bana katlanırsın...
    tuhaf laflar edebilirim,
    seni belki üzebilirim,
    ama sen susarsın,çünkü beni tanırsın...
    öyle çabuk kızma derdin hep,
    bu kadar da kolay alınma,
    o zaman beni sar,
    hadi sarıl bana,
    değişmez huylar bilirsin,
    bir kere de sen dene alışmayı!
    ben göğsüne yatarken
    böyle derin nefes alma
    bu ara ihtiyaım var sana
    ellerimi sakın bırakma
    bana huzur veren tek yer senin yanın unutma
    gün varıncaya kadar sabaha
    sakın hiçbir yere kalkma
    fazla bişey istemem
    sadece dur burda...




    Hosnutsuz degılım ama
    İcımden de gelmıyor
    Dokunmak guzel ama
    Özrun hıc bıtmıyor

    Aynı zamanın ınsanlarıyız bız
    Ayrı hevesımız cok
    Güzel gecenın oyuncuları bız
    Gün nesemız yok

    Yüzüme bakan
    Gözlerini al
    Çok uzak olma ama
    Derdim de olma..

    Aynı zamanın ınsanlarıyız bız
    Ayrı hevesımız cok
    Guzel gecenın oyuncuları bız
    Gun nesemız yok

    6 Kişi Yorum Yapmış.

    1. su says:

      allam sen sisi kazım koyuncumu nedir ondan kurtardıın için teşekkür ederim,ben buna razıyım :))))

    2. Sis says:

      ay bu çocuğun müziği güzel ama cidden.
      ehh kazım koyuncu da lazım ara ara :DD
      ama radyoda çalmıyorum en azından ...

    3. Merhaba; iki sene arayla aynı yerde paraşüt eğitimi almışız :) O günleri hatırlamama neden olduğunuz için teşekkür etmek ve bir merhaba demek istedim.
      Sevgiler..

    4. Sis says:

      Teşekkürler Gülen, benim de hala keyifle hatırladığım bir dönemdir:)

    5. Unknown says:

      Daha adam olamamışım demek ki ama olurum bir gün inşallah.. :)

      Teşekkür ederim güzel sözlerinize..

    6. Sis says:

      Emre bey,
      "bu çocuk adam olacak" sözü size değil de şarkınızı bana dinleten bir arkadaşa göndermeydi aslında. Müziğinizi hala severek dinliyorum, ve evet hala aşık olmadan dinliyorum. Başarılar.

    Siz de Yorum yapın