Vedalar canını sıkmasın. Yine buluşabilmek için bir ‘hoşçakal’ gereklidir.

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Bu yazı bir başka blog yazısının reklamıdır. Dostum, paytarım; benim daha önce büyük kısmını okuduğum ama sonunu bilmediğim yazısına başladı. Sadece beni takip edenlerin de okumasını istediğim için bu postu giriyorum. Bildiğiniz reklam yapıyorum yani. Başlık, yazıdan alıntı. Resim? O kel alaka. Ama bu yazı serisini okuyun derim.

    Şems-i Tebrizi İle Sohbet Vol 1

    Şems-i Tebrizi İle Sohbet Vol 2

    Şems-i Tebrizi İle Sohbet Vol 3

    Ha bu arada ben hiç sevmedim 2011' i...

    3 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Dün bir uğradım bahsettiğin bloga temiz bir kafayla tekrar gireceğim. Sindirerek okumak üzere. Umarım iyisindir Sis' cim. Hadi yine neşeli bir şeyler yaz:)) Öptüm...

    2. evrim says:

      İkinci ben de ben de mi yazıyorum. -2011 için-
      E.

    3. Sis says:

      Vol3 den bir alıntı:

      Ben Terazi burcuyum. Terazi iki taraflı dengedir ama terazi burcuna dengesiz burç derler. Hangisini seçeceğine karar veremez bir türlü. Terazinin hem sağını hem solunu dengelemek zorundasın. Sadece bir tarafına bakarsan diğer tarafın dengesi bozulur ve o baktığın taraftaki şeyde yok olur. Sürekli olarak iki tarafı da düşünmek ve dengelemeye çalışmak ise çok zor.
      ................................

      Dünyada gerçek aşkı tanımayan o kadar çok kişi var ki Sen bunları bilmiyorsun. Herkes kendini aşık zanneder. Herkesin aşkı en büyük aşktır kendince. Ama gerçek aşklar öyle sık sık olmaz. Gerçek aşkın değerini bilenlere tanınan bir ayrıcalıktır bu. Gördüğü bir güzele hemen aşık olup birkaç gün sonra da aşkı sönenlerle karıştırma bunu.

    Siz de Yorum yapın