BSG Aramayın Ne olur

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Her blogger hayatında en az bir kere yaşar bloguna gelen arama querylerine gülmeyi. Ben epeydir yazmamıştım. Ama bu aralar gülecek şey ihtiyacındayım. Umarım siz de gülersiniz.

    Sen AgLarken yanına geLip ''dostuM agLama''diyeN deiL yanına geLip '' Sus Lan agLama ş*çarıM agzıNA'
    Şimdi bunu bu şekilde , emoca deniyor sanırım, yazmak için o kadar çaba harcayan arkadaş; sen sakın ağlama ben de görmeyeyim, yoksa cidden gelir " ağlama lan s..çarım ağzına" derim. Bu nasıl bir Türkçe yazmaktır nan?

    ay dede üzgünse ona ne anlatırsınız
    Senin yaşının küçük olduğuna inanıyor ve inanmayı istiyorum şekercim.

    eylül odaoyunları 724 doğum günü
    Puhahhaha ne alaka be? Yani tesadüfse bu kadarı olur, odaoyunu724 sitemle bağlantı kur ama kalk kitap-evime gel:D

    diyelim ki
    Bence de diyelim ki, hayat bayram olsa, insanlar sevgi dolu olsa, mesela ben bir odun değil de sevgi kelebeği falan olabilsem...

    fantazi nasıl teklif edilir
    Fantazi dediğin planlanır mı, öncesi sonrası mı düşünülür de ortaya çıkar? Bilemiyciim ben bu konuda biraz zayıfım sanırım, outdoor dışında öyle çok ilginç bir şey bulamazsın sen burada.

    göbekli kisa siirler
    Göbekli şiirleri bilemem de Göbeklitepe arkeolojik kazısıyla ilgili epey iyi bir yazım var burada. Burada şimdi seni değil de google amcayı suçlamalı, göbekli şiir ile göbeklitepeyi nasıl bağdaştırdı diye.

    araba dayken nasıl kemer takılır
    Bahsettiğimiz arabadaki emniyet kemerinin nasıl takılacağı ise bence sen arabaya binmekten vaz geç.

    temizliği anlatan karakatür
    Karakatürle karikatür aynı şey mi? Hay elinizi eşşek arısı soksun.Klavyede İ ve A harfleri arasında metre var nan!

    votka 1967 son kullanma tarihi şişenin neresinde
    Şişenin dibine bak dibine, ama şişe doluyken bak, boşalttıktan sonra son kullanma tarihi geçmiş olsa ne yazar:D

    ensest s.ks hikaye bizim hikayemiz,

    sadece hayvanlarla s.ks yapan kizlarin hikayeleri,

    hayvanlarla s.ks yapanlar,

    hayvanlarlas.ksyapankadınlar,

    ensest s.ks hikaye bizim hikayemiz
    Bu yukarıdaki arama querylerini grupladım çünkü bunlar bence belli bir kesim. İnatla bu blogda hayvanlarla sex yapmaya dair bir şeyler arıyorlar. Güzeller, eğer dört ayaklı bildiğimiz hayvandan bahsediyorsanız çevremdeki tek dört ayaklı bu aralar Duman denen denyo, onunla da s.x yapacak kadar kafayı yemedim. He oldu da iki ayaklı hayvanlarsa kastınız, her kadın gibi ben de yapmışımdır, ama burada yazacağımı hiç sanmam.

    üç sineğin .m g.t meme hikayesi
    Sen hepten ayrı bir hikayesin sanırım, umarım senin gibi arama yapanlarla karşılaşmak hiç bir kadına nasip olmaz. Ne bu nan, sinekte o dediğin organlar ne arar:S

    uyuyan hatun
    İyidir hoştur, güzel uyur; ama bi kısmısı uyandırılınca fena küfreder. Ben mi, ne alaka, hayatta küfretmem :P


    her tarafını mıncıkladı
    Bu arkadaşın da gece uykusu bölünmüş zannımca, google derdime çare olsun demiş.


    mezuniyet günü babasından ferrari isteyen gencin hikayesi
    İsteyene veren baba varsa tüü aklıma s..çayım niye zamanında istemedim diye.


    baskasının sözunu kesmeyen cocuk resmı
    Ahahah yok öyle bir model. Daha o modeli üretmeyi başaran olmadı. Adı üzerinde çocuk bu:)

    midede kıpırdama
    Dur hatırladım,phenil bilmemne hormonu, hani midede kelebekleri uçuşturan şey. Vah vah , yazık be canım sana. Yalan o biliyomusun, o midede kıpraşan kelebekler sonra hemoroid olarak kanaya kanaya çıkıyor başka taraftan.

    alman lisesi 1937 kadin mezunlari
    Vallaha alakam yok, sadece bi dört sene kadar Alman lisesinin karşısında bir evde oturdum. Teessüf ederim 1937 mezunu olacak kadar da değilim.

    Sevgili devletime sesleniyorum buradan. Bırakın siz siteleri falan yasaklamayı. Kullanıcılara IQ testi ve belli bir derece altına internet kullanımını yasaklayın bence. Hoş bu yurdum insanları ve bu aramalar olmasa bu kadar canım sıkkınken ben neye gülerdim o da var.

    Yazı 20.06.2011 tarihinde editlenmiştir. Sebebi google arama querylerinde hayvanlar ile s.ks kriterinde yazının pagerankinin 8 e yükselmiş olmasıdır. Gelmeyin siteye ve aramayın kardeşim.

    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Çok komik gerçekten. Tersi de olabiliyor. "Tupperware" yazıp giriyorsun, bi çığlık atıp nasıl kaçacağını şaşırıyorsun :))

    2. Sis says:

      Bazen gülünesi bazen acınası işte bu net hali...

    3. su says:

      ya ben bunların hangi birine yorum yazayım arkadaş :D:D ama dur favorilerim var...
      -fantazi nasıl teklif edilir( şöyle denir galiba:aşkım süper bi fantaazim var bak şimdi sen benden en kısa zamanda kurtuluyorsun çünki ben bir geri zekalıyım )
      -votka 1967 son kullanma tarihi şişenin neresinde( bak tam şişenin üzerinde,hani salak yazan yerin solunda :P )
      -her tarafını mıncıkladı( olan olmuş artık :D )
      -alman lisesi 1937 kadin mezunlari !!!!

    4. evrim says:

      Arabadayken kemer nasıl mı takılır? :P Dakikalardır gülüyorum, vah yazık ya..

    Siz de Yorum yapın