Yalakalığın Bu Kadarı...

    Yazan: d@phne Etiket:
    Beğeniler




    Aşağıdaki satırları facebook denen "Sosyal Paylaşım" sitesine bakarken gördüm. Resmen dayanamadım arkadaşlar. Bence bu yalaklık topluma mal olmalı. Bu arada Dr. HHHHH Bey'i tanıyorum. Konuşurken de böyledir gerçekten :))

    SSSSSSSSS
    ‎:))) şahsen her zaman için Bir Doktorun kültür bakımından toplumun en yüksek seviyesinde ve sanat anlayışının da bir o kadar ince olması gerektiğini düşünürüm... siz her ikisinide barındırarak mesleğinizin hakkını veriyorsunuz... aynı zam...anda da alan bilginize olan güvenim de sonsuz.. bana uyguladığınız akupunktur tekniği sayesinde Allah'ın izniyle sağlığıma kavuştum ... bahar ayına girmek üzere olduğumuz şu günlerde alerji yi unuttum...aynı şekilde inşallah babacığımında sizden Allah'ın izniyle şifa bulmasını diliyorum...Devamını Gör
    33 dakika önce · BeğenBeğenmekten Vazgeç · 1 kişiHHHHHHHHHH bunu beğendi.
    *
    HHHHHHHHH
    Bu güzel, nezaket dolu yorumunuza gerçekten çok tşk.ediyorum SSSSSSSS hanım...inanın şu an, size layık olmuş olmanın hazzını ve keyfini yaşıyorum.Bu güzel sözlerinizle bana bu keyfi yaşattığınız için ben de size çok tşk.ediyorum.Şifanıza vesi...le olmak da bana çok gurur ve mutluluk veriyor.İnşaallah, sevgili babanızın da şifasına vesile olacağım.
    Güveninize,nezaketinize layık olmaya devam edeceğim...:)))))))Devamını Gör
    19 dakika önce · BeğenBeğenmekten Vazgeç
    *
    SSSSSSSSSSSSSS ‎:)doktorluk mesleğine hep saygı duymuşumdur en çokta layıkıyla yapanlara...Akupunktur toplumun çoğunluğunun tam olarak bilmediği fakat 1000 lerce yıllık birikimi olan bir tedavi... işte bu anlamda şifa bulanların bunu topluma aktarmak gibi bir misyonu olmalı bence ...bu şekilde insanların bakış açısı değişir...
    6 dakika önce · BeğenBeğenmekten Vazgeç

    #
    Yorum yaz...

    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Sis says:

      ben bunu hem tweetlerim hem fflerim hem facelerim.sen sakin ol yeter :D

    2. su says:

      de get bu espiritdir yav :)

    3. d@phne says:

      yok valla gerçek. HHHHHHH bey zaten böyle konuşur da SSSSSSSS hanım da tam tencereye kapak olmuş yani :D

    4. Sis says:

      Ahahha orjinal face yazışmalarını okumuş biri olarak ss alıp koyacaktım da hadi yapmayayım dedim :D

    Siz de Yorum yapın