Bloxoo Oyunu

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler

    Bloxoo forumunda açılan bir başlıktan ,ki eğlence amaçlı ama çok da işlevsel bir eğlence,bu yazı çıktı.Oradaki çoğu kişiyi tanımaktan mutluluk duyuyorum.Herkese bana bir şeyler kattıkları için teşekkür ederim

    Başlık açarı olarak önce Arda'dan başlayayım (Ardaaa bak torpil yaptım:DD)

    Arda.A:
    Konusuna bu kadar vakıf,bence PC konusunda tanrısal yetenekli ( ben pc özürlüyüm:D),ama en gözüme çarpan özelliği mütevaziliği.Yardım isteyen herkese yardım etmesini bir yana bırak,tek bir kere bir kişiye " ehh ben buyum sen nesin ki ben sana bilgi verirken ukalalık ediyorsun" tarzında bir tek cümlesini görmedim.Benim değerlerime göre en büyük erdemi taşıyor,hem bilgili ,hem insan,hem karşındakinin de insan olduğunun farkında.Haa olumsuz diye gördüğüm tek bir yanı var,o da şu ki: hiç bir insanın bu kadar iyi niyetli olabileceğine inanmayışımdan kaynaklı,acaba gerçek Arda'yı görmüyormuyuz hissi.

    Aktifmutfak:
    Aytacım,arkadaşım,ben onun kadar iyi huylu bir insan olabilmeyi isterdim.Yanlış anlamayın,damarına dokunan olunca tırnaklarını çıkarmasını çok iyi biliyor,ama özünde sohbet muhabbet,gönüller olsun,eğlenelim gülelim var.Bu forumda kanımın ilk ısındığı insan,ve çok değer verdiğim biri.Adam gibi bir kadın işte,daha nasıl özetleyeyim,O anlayacaktır bunu.

    Seel:
    Birebir diyaloğumuz çok az oldu ama hep radarımdaydı açıkçası.Ben onun yaşındayken bana" kaşının altında gözün var" diyene "ben o kaşı alır da.... "diye başlayan bir cümle kurardım.Seel de bu deli zamanlarında bence.Ama işte böyle dobra dobra ve ay neyi hesaplasam da neyi yazsam kaygısı taşımaması onu radarıma koydu.Bu deli kızımı sevmeyenlere kötü şeyler diyesim geliyor hep.Şöyle bir 35li yaşlara geldiğinde o da adam gibi kadınlardan olacak eminim.

    mehbup:
    Başka bir ortam ve başka insanlardan kaynaklanan bir sürtüşme ( sürtüşme de değil aslında ,tek yanlı bıraktım ben) olduğu halde,ve eski üyesi olduğum sitede çok çok az tanıdığım halde,üzerindeki hüzün hep beni üzüyor.Hani bazen fark edersiniz bir insanda bir hüzün vardır ve o hüzün o insana yakışmaz sizce,ya ne yapsam da gidersem o hüzünü dersiniz.İşte diyemediğim halde onda o hüzünü gözlemlemek hep beni üzdü.Kim bilir belki bir gün sorma imkanı ve ortamı olur ,derim o zaman "ne yapsam da senden bu hüzünü alsam " diye.Onun kadar yumuşak bir forum üyesi görmedim diyebilirim.

    ortaparmak:
    Aman diyorum desturla girin yazdığı başlığa.Çok zeki ama bir o kadar da laz oğli:DD.Düşmanınız olmasını istemeyeceğiniz birisi ortaparmak.Az güven veren,az korkutan,çokça eğlendiren,bol küfür eden:DD,ama o da adam gibi adamlardan.Bir de bence tek yanlışı olan ,karşısındakinin de bir insan evladı olduğunu göz ardı etme huyunu engellese ( ki aslında eminim böyle bir zorunluluk görmüyor kendinde,bana ne salak olan yaşamasın diyor,bazen ben de derim ) daha ılıman bir forumcu olacak ( ay duyar gibiyim:ben ılıman değilim vahşi jungellardan çıkmayım dedi aha bak şahitsiniz:D).

    Abdullahkoçoğlu:
    Değerini ortaya çıkarmamaya çalışan bir forumcu.Adam aslında bir derya.Ama bu deryanın ucunu çok az gösteriyor.Bazı ilgi alanındaki konularda bir deniz olup,aynı zamanda ilgi alanında olmayanlarda da mükemmel takım oyuncusu.Tek kızdığım yanı,daha çok yaz be abicim ki biz de öğrenelim.

    Cevvalportakal,
    Cevvalim falan diyemeyeceğim kadar uzaktan takip ediyorum henüz ama o da çok zeki ve kendini kendi zekası ile vuranlar sınıfında bence.Birazda sözlük havası çok sinmiş üstüne.Ama o son nokta koyan ve koparan yorumları takdire şaayan.Dilinin kemiği olmaması ise bazen beni rahatsız ediyor,ama o da böyle işte,böyle olmasa belki takip etmem.

    dexterfernando:
    Forum nedir bilen biri,Bir de avatraları o kadar korkunç olmasa.

    Uffo,
    Başlık canavarım,sadece eğlenmeye yazar ama arada bi cümle döktürür aa bi dakka geyik uffo nereye gitti dedirtir,halbuki geyiklik onunla en son bağdaşan şeydir.

    Neska,
    Şeker mi şeker:))) ama bu kadar nasıl olunur diye hep bir yanımı tetikte tutuyorum,o da benden kaynaklı,bir insan bu kadar mı şeker olabilir?

    Vladimir,
    Aman daha yeni tanıyorum,az temkinli olayım,başka başlıklarda çok iyi kullanıcı parçaladığını gördüm.Ama o da radarımdaydı.Zeki adam çıkıyor ortaya :D

    Naçizane kendi fikirlerimdir.İçime sığmayanı yazmadım zateniama yazdıklarıma değer verdiğimden yazdım.

    6 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Arda says:

      Oyuna olan katılımın ve değerli yorumların için çok teşekkür ederim.

      Bu sayede oyunda adı geçen kullanıcılar arasında, istenilen sinerjiyi yaratmış olduğumuza inanıyorum.

    2. Sishyphos says:

      teşekkürler)))
      Bu imkanı verdiğniz için ....
      yok demeycem:D

    3. Abdullah says:

      Valla utandırdınız beni. Ben bu dediğiniz kadar değilim yahu :)

      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için. Ellerin dert görmesin :)

    4. sis..o günden beri yazmayı hep unuttum..forumda yazmıştım ama heyecandan buraya yazmayı unutmuşum:)şimdi okurken gördüm gene:)) seni seviyorum arkadaşım..ben de senden aynı elektiriği almasam bu kadar yakın olmazdık..:))

    5. “Makul birey kendisi dünyaya uyar. Makul olmayan birey dünyayı kendine uydurmaya çalışır. Bu nedenle her türlü ilerleme makul olmayan bireyler sayesinde gerçekleşir” demiş George Bernard Shaw.

      Ben ılımlı olmayayım, ılımlı model çok. Bi ılımlı eksik olsun :D

      “çok zeki ama bir o kadar da laz ogli” hehehee, çok beğendim bunu! Merci. Kalp kalbe karşıymış

    6. Sishyphos says:

      @Abdullah,
      yok arada sırada karşılıklı fikirlere dokunduğumuzdan ben düşündüğümün doğru olduğuna inanıyorum.Siz gibi insanlar lazım
      @ Aytaçcım,
      Karşılıklı biliyorsun,biliyorum:))
      @Mirim,
      Bir gün ılımlı görsem sizi zaten doktor yollarım:DD
      Şaka bir yana Bernard Shaw doğru demiş.

    Siz de Yorum yapın