ÇİRKİNİN AŞIĞI

    Yazan: kukis Etiket:
    Beğeniler


    Elizabeth Hoyt


    Farklı dünyalara ait iki inatçı… Zengin ve hırslı bir kont ve kocası tarafından terk edilen genç, güzel ve kaprisli bir dul… Teslim olmayan bir kadın hislerine ne kadar dur diyebilir?.. Tesadüflerin ördüğü ağlarda arzular mı gurur mu kazanacak?
    Ekleyen Yorumu:
    Çok satanlar listesinde gorup okuyucuların yorumlarından da cok begendiklerini okuduktan sonra okumaya karar verdigim bir roman.. Ama kitabin sonuna yaklastıgım halde hala daha neden cok satıldıgına ya da bu kadar iyi yorumu hakedecek ne yazıldıgına dair bi guzellige rastlamadım. Daha once aşk romanı hic okumamaıstım ya bundan dolayı bana cok yavan geldi ya da kesinlikle benim tarzım olmadıgı icin boyle hissediyorum. Sıradan bi kurgu sıradan bi tesaduf askı ve bence haddinden fazla erotik ogeler iceriyor. Yine de romanı bitirecegim yarım kalmasın...

    Siz de Yorum yapın