BSG VOL 3

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler



    Geçer dediklerimi geçirdim,Biter dediklerimi bitirdim..Nefret ettiklerimi sildim,silkindim yeter dedim..O yüzden geride bıraktıklarım hesap sormaya kalkmasın benden..Farkında olduğum için var oldunuz, vazgeçtiğim için bugün yoksunuz....O yüzden siz ne yapın biliyormusunuz ? BİR DAİRE ÇİZİN İÇİNE GİRİN VE KENDİ ÇAPINIZDA EĞLENİN

    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Iyi guzel de,
      Agir...

      'Vazgectigin' seylerden 'gercekten' vazgectiysen niye kafana takip bir de uzerine iki satir yazasin ki?

      PS: Yayinla bunu. Kirmizi Adam dedi ki... :)

      Selam ve sevgilerimle,
      KIRMIZI ADAM

    2. Sis says:

      1-niye ağır?
      2-vazgeçtiklerimden vazgeçtiğimi yazmak da bir tür bildirim hatta daha da ileri gidip " eee eytera be,bi rahat bırakın" anlamında olabilir.

      ayı da çıkabilüüü daş da düşebilüüüü:D

      PS: bende yorum onayı yok işte yok ahahhhha.hiç bir zaman o önemli onay mercii gibi hissedemiyorum kendimi:P

    3. 1- Agir, cunku kalkmiyor.
      2- Kafana takmak iste. Bunlarla yasamak. Cik o cemberlerin disina da bir dusun tekrar.

      3 (Bonus) - yahu vallahi yeni haberim oldu. Ama ama yapmasak boyle? :) Heheheh.

      Onay mercii yok, merci.
      Yaziyorum mutemadiyen.
      KIRMIZI ADAM

    4. d@phne says:

      Ya dışındasındır çemberin
      Ya da içinde yer alacaksın
      Kendin içindeyken
      Kafan dışındaysa...
      Çaresi yok kardeşim
      her akşam böyle içip,kederlenip
      Mutsuz olacaksın.
      meyhane masalarında kahrolacaksın
      Şiirlerle,şarkılarla kendini avutacaksın
      Ya dışındasındır çemberin
      ya da içinde yer alacaksın
      :))

    Siz de Yorum yapın