ÖLÜ RUHLAR ORMANI

    Yazan: kukis Etiket: »
    Beğeniler


    Jean Christophe Grange

    Jeanne Korowa tek bir hata yaptı.Katili ormanda arıyordu.Oysa orman katilin içindeydi.İnsanın içindeki vahşi çocuk gibi.Genç ve yalnız bir kadın olan Yargıç Jeanne Korowa, tesadüfen şahit olduğu bir psikiyatri seansı sayesinde Paris’te işlenen tüyler ürpertici seri cinayetlerin failini keşfetmiştir. Ama elinde hiçbir kanıt yoktur ve katilin peşine tek başına düşmek zorundadır.Böylece Guatemala, Nikaragua ve Arjantin’de soluk soluğa ve kanlı bir takip baslar.

    Ekleyen Yorumu:
    Kitabi gorur gormez hemen kosaa kosaa kitacıya gittim evet evet almaliyim diye cırpındım, cunku Grange cok yakin takip ettigim bir yazar. Ozelikle 'Siyah Kan ' isimli romani bende cok buyuk etkiler birakmisti. Yalniz acikcasi bu romanda istedigimi bulamadim, tamam olaylar yine enteresan, kurgu yine mukemmel, sonunda yine sasırıyoruz ama onceki romanlari kadar zevk almadim. Sonu yine acelece yazilmis gibi geldi, daha satafatlı bir son beklerdim. Ama yine de sunu soylemeliyim ki bu adam ne zaman kitap yazsa koşa koşa yine gidip alacagim:))

    Siz de Yorum yapın