5. Kanyon Şarap Tadım Günleri

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    14-15-16 Aralık tarihlerinde, İstanbul’daki Kanyon’da yine şarap tadım günleri var. !14 Aralık Cuma günü saat 18:30′daki açılış kokteyliyle başlıyor. Hem söyleşiler, hem de birçok yerli üreticinin şarapları sizleri bekliyor olacak. Şarapla tanışmak, ya da damak tadınızı keşfetmek için iyi bir fırsat. Detaylar burada.


     ETKİNLİK TAKVİMİ

    Türkiye’nin önde gelen şarap üreticileri tarafından kurulan tadım standlarında birbirinden lezzetli şarapları, 14 ve 15 Aralık günleri 16:00- 20:00, 16 Aralık Pazar günü ise 14.00-18.00 saatleri arasında tatma fırsatı yakalayabilecekler.

    5.Kanyon Şarap Tadım Günleri’ne katılacak 22 üretici arasında bulunan Arcadia, Baküs, Barbare, Büyülübağ, Chateau Nuzun, Diren, Doluca, Gali, Gülor, Kavaklıdere, Kayra, Kocabağ, Kutman, Küp, L.A, Pamukkale, Sevilen, Suvla, Umurbey, Urla, Vinkara ve Yazgan’ın 290’a yakın farklı şarabı etkinlik süresince şarapseverlerle buluşacak.

    14 Aralık 2012 Cuma
    18.30 5. Kanyon Şarap Tadım Günleri Açılış Kokteyli Yer: Etkinlik alanı

    15 Aralık 2012 Cumartesi
    17.00 Yemek ve Şarap Uyumunun Altın Kuralları Ayça Çiğdem Budak Melek – WSET Onaylı Eğitmen 18.00 Şaraptan Keyif Almanın İncelikleri Ebru Günaçan – Şarap Eğitmeni/Uzmanı
    19.00 Şarabı Anlamak İçin Kullanılan Terimler Duygu Konyar / Şarap Eğitmeni/ Uzmanı

    16 Kasım 2012 Pazar
    15.00 Şarap ve Beslenme Leyla Hoşapçıoğlu / Diyetisyen-Beslenme Uzmanı
    16.00 Baş Ağrısı ve Şarap Mehmet Ömür – Tıp Doktor / Şarap Köşe Yazarı
    17.00 Şarapla Yapılan Yemekler Oluş Molu – Organik Ürünler ve Şarap Üreticisi

    Yazın yapılmış olan son tadım ile ilgili kişisel notlarım ise burada.

    2 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Oh oh afiyet şeker olsun :) yarasın.

    2. Ah ! Orada olmak vardi ..giderseniz size keyifler olsun..sonrasinda paylasim yapin:)

    Siz de Yorum yapın