En Biscolatasından 2013' leriniz Olsun

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler

    Özel günlere olan alerjimi bilenleriniz var. Yılbaşının benim için tek anlamının öldüresiye çalışmak olduğunu da bilen var. E bu blogdaki daha önceki yeni yıl yazılarına da el atmamışım zaten. Hayrola bayram da değil ben niye yılbaşı yazısı yazıyorum!!

    Efendim hemcinslerime bir güzellik yapmaya karar verdim. Biscolata erkeklerini bilmeyeniniz yoktur. Hah o güzel şeylerle bir 2013 takvimi yapıldı. Yapıldı yapılmasına da sadece 150 adet basılan takvimi kaç hemcinsim nereden bulacak di mi yani. Hemcinslerimi alttaki resimlere alırken ( bir kısmı takvimin ) tüm blog dünyasına da başlıktaki gibi en mutlusu ve çikolatalısından bir yeni yıl diliyorum. Ben yarın yine çalışıyor olacağım, hay yeni yıl kutlamanıza diye geleneksel küfürlerimi de sayıyor olacağım büyük olasılıkla.

    OCAK
















    ŞUBAT

















    MART


















    NİSAN

















    MAYIS


















    HAZİRAN

















    Bunlar da bonus yarın geceye özel :)




    8 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Ben de sana mutlu bir yıl diliyorum!
      (Şubat iyidir Şubat:)))

    2. su says:

      ocak kesinlikle en iyi,yoksa nisan mı? ya mart da olabilir,e haziran? hüffff hepsini alıyorum ben :)

    3. Meraklı says:

      Haziran süper yahu :D Sis bu yaptığın amme(femme) hizmeti için ne kadar tişkür etsek azdır bacım :D

    4. Sevgili Sis,

      Biz ne dersek diyelim, yeni yıl kapımıza geldi dayandı. E, kutlamak adettendir. Bahaneyle sana en güzel dileklerimi yollamak istiyorum;başta sağlık- huzur- mutluluk... gerisini sen tamamla.
      (Takvimdeki civan-mertlere otuz yıl önce daha bir dikkatli bakardım. Şimdi ASLAN OĞULLARIM diye ancak bağrıma basıyorum. :)

      Sevgilerimle.

    5. Aileniz ve sevdiklerinizle mutlu yıllara dostum.

      Sevgilerimle...

    6. Mart kadar güzel ay var mı yahu. Kediler bile biliyor işini :D

    7. Ben bu yazını kaçırmışım arkadaşım, fotoğraflara bakınca ya kadın vücudunu nasıl reklam amaçlı, cinsel amaçlı sömürüyorlarsa, biraz da erkek milletini sömürsünler bakalım belki anlarlar halimizden diyesim geldi:)))ama erkeklere kadılar kadar şuh pozlar verdirilmemiş dikkatimi çekti...işin ilginci kadın olsun,erkek olsun kıyafetli bence daha çekiciler:)mesela Indiana Jones toztoprak içindeki kılığıyla bana daha çekici geliyor:)
      Sağlıklı, huzurlu, mutlu yıllar diliyorum
      sevgiler

    8. Sis says:

      Herkese yorumları için teşekkür ederim. Bu yazı biraz mizah biraz ironi içersin diye yazılmıştı. özel günlere olan alerjim hele işim gereği yılbaşına olan nefretim de vardı.
      yeni yılınız inşallah herkesin gönlüne göre olur.

    Siz de Yorum yapın