Bahtı Kara Bu Kızımıza Kim El Uzatır?

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler

    Bu başlık resmindekiler sizi kandırmasın.Her kedimiz o şekilde sıcak bir uyku yerine sahip değil ne yazık ki.

    Yuva aradığımız bir kızımız var,eğer duyurursanız,yayılmasını sağlarsanız, daha ötesi ona yuvanızı açarsanız ne güzel olur. Küçük kedi öldü bu arada,bunla ilgili yazılanlara dönemeyişim bundandır. Yardıma ihtiyaç duyan çok hayvan var,ölen bir kere ben bin kere ölsem de yardıma ihtiyaç duyanlar için yaşama devam etmek ve onlara yardım etmek zorundayım.


    4 Kişi Yorum Yapmış.

    1. Bende iki tane var yoksa hiç düşünmeden alırım çok üzüldüm şimdi:((

    2. Sis says:

      sağ olun iyi niyetinize,çoğumuz aynı şeyi yaşıyor,sokaktakilere yuva olmak istediğimiz halde ya ev kotası dolu ya aile üyelerinden karşı çıkan var diye yapamıyoruz. Bu arada bende yuva arayan kedi bitmez tükenmez.Birini sahiplendiririm yerine 3 yavru gelir.
      Kızımıza bir kaç günlük geçici bir yuva yaptık en azından.Ama onun da hakkı değil mi kendini güvende hissetmek ve sevilmek?

    3. Gercekten uzuldum yaw:( Umarim birileri cikar sicak yuva veren..Keske imkan olsada bir hayvan evi acilip icinde hepsine bakilabilse..ne cok isterdim boyle imkanim olmasini..Elimden birey gelmiyor buralardan uzgunum:( Ama Istanbulda yasayan birkac arkadasa bildirim yaparim..

    4. melek olmuş minicikken:(((benim aklımda bir fikir var ama akp'li belediyeler kendileri devleti hüpletmekten asla böyle bir projeye destek vermezler her mahallede mutlaka sizin gibi,benim gibi işte Gül arkadaşım (gültasarımevi)gibi kediciler oluyor, mesela bizim sokağın kedicisi benim. Belediye el atsa bize geniş bayağı büyük bahçe içinde o kedilere bakacağımız bir kulübe verse etrafını köpeklerin ve iki ayaklı köpeklerin giremeyeceği şekilde parmaklık, çit yapsa, hatta kedilere bir şey yapacak olana tedbir olarak kamerayla gece-gündüz gözetlense, ayda bir kuru mama yardımı yapsalar, belediyenin veterineri çağırınca gelip baksa, aşılarını yapsa, biz onlara mamasını verir, sularını tazeleriz,emekli insanlarız kediler çoğalınca mama almak zor oluyor ay sonunu zor getiriyoruz çoğumuz, o yüzden belediyeler bizim gibilere en azından mama temin etse (para versin demiyorum millet parayı cebe atıyor ne malum mama aldığı der)o yüzden doğrudan mama getirsin,koysun kapının önüne koli koli mamayı onu da yiyecek halimiz yok ya:(kimse laf edemez böylece ne kadar çok kedi olsa da onları o kulübede bakabilir, kısırlaştırmasını temin edebiliriz..hatta bakacak iyi insanlara veririz yuvalansın diye..
      işte bu benim aklımdaki proje ama uygulamaya kim geçirecek?:((

    Siz de Yorum yapın