GUNCEL

    Yazan: Sis Etiket: »
    Beğeniler


    Her şey yani,internet yazıları,günlük yaşamla ilgili aklınıza gelen şeyler,gündem konuları,ne yazmak isterseniz buyrun

    2 Kişi Yorum Yapmış.

    1. From Hell says:

      Ya bu başlık çok genel olmuş ben şimdi aklımdan geçenleri buraya bi yazarsam varya wuiwwwww wuiwwwww...

      Bi gün arkadaşlarlayız, 5 erkek dediler ne yapalım? Ben dedim ''ne'' yapmıyalım abi neyse parası verelim şurdan 5 tane hatun... şaka şaka :D

    2. fasulye says:

      arkasına dini karşısına atatürk ve orduyu almış bir başbakana kim inanır, kadir bile inanmaz..

    Siz de Yorum yapın